Powiat Inowrocławski
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500276331-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.
Inowrocław:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 644770-N-2018
Data: 2018-11-06
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Inowrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 9236539400000, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta  36-38, 88-100  Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 592 100, e-mail starostwo@inowroclaw.powiat.pl, faks 523 574 820.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.powiat.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji, b) przedłużenia terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, c) zmian w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, 3. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 należy potwierdzić stosownymi wpisami do dziennika budowy, zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru inwestorskiego
W ogłoszeniu powinno być: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji, b) przedłużenia terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, c) zmian w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów; Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy, w przypadku konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (jeżeli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy) – w postaci zmiany wynagrodzenia. Wystąpienie ww. okoliczności,należy potwierdzić stosownymi wpisami do dziennika budowy, zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru inwestorskiego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-11-21, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-11-26, godzina: 10:00,

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych