Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Roosevelta
36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592167, fax
052 3592733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa
budynku szkoły i wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół im. Marka
Kotańskiego w Inowrocławiu, ul. Solankowa 21.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Zakres zamówienia:
- rozbiórka dachu drewnianego,
-rozbiórka stropu drewnianego nad II piętrem,-rozbiórka czterech ścian
nośnych i kominów II piętra,- wykonanie ścian nośnych i kominów II
pietra,-wykonanie stropu gęstożebrowego nad II piętrem,-wykonanie dachu
drewnianego,-wykonanie instalacji wentylacyjnej, wod-kan i elektrycznej II
piętra, wykonanie robót wykończeniowych nowych elementów II
piętra,-wymiana wszystkich okien drewnianych skrzynkowych na okna
drewniane zespolone z szybą podwójną próżniową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30-1,
45.26.12.14-7, 45.31.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą
brać udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) osoba
kierująca wykonaniem zamówienia posiada uprawnienia budowlane w
specjalności konstrukcyjno-budoiwlanej,
b) wykażą i udokumentują, że
w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli
okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali roboty
budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia.
3) znajdują sie w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym
względzie:
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia,
5) zobowiążą się do udzielenia
nimimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia
odbioru końcowego i przekazania do użytkowania.
2. Zamawiający oceni
spełnienie warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę
oświadczeń i dokumentów.
3. Oceny spełnienia warunków dokona komisja
przetargowa powołana do oceny ofert.
4. Ocena spełnienia warunków
będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie
udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z
postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w
postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących
oświadczeń i dokumentów:
1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru
albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)
Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4)
Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
5) Kopii uprawnień budowlanych
z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów
Budownictwa osoby kierującej wykonaniem zamówienia (kierownika robót) w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
6) Wykazu wykonanych robót
budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane
należycie.
7)Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
8) Wypełnionych następujących
załączników:
nr 1 - formularz oferta,
nr 2 - oświadczenie, że
Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu określone w trybie art.
22 ust. 1 ustawy Pzp,
nr 3 oświadczenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Kopie
dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub osobę uprawnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno -
Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych 88-100 Inowroclaw, ul. F.D.
Roosevelta 36/38.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo
Powiatowe w Inowrocławiu, ul. F.D. Roosevelta 36/38, pokój 174, IV
piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).