Inowrocław: Przebudowa budynku szkoły i wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu, ul. Solankowa 21

Numer ogłoszenia: 100843 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592167, fax 052 3592733.



    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



    II.1) OPIS


    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku szkoły i wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu, ul. Solankowa 21.


    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia:
    - rozbiórka dachu drewnianego, -rozbiórka stropu drewnianego nad II piętrem,-rozbiórka czterech ścian nośnych i kominów II piętra,- wykonanie ścian nośnych i kominów II pietra,-wykonanie stropu gęstożebrowego nad II piętrem,-wykonanie dachu drewnianego,-wykonanie instalacji wentylacyjnej, wod-kan i elektrycznej II piętra, wykonanie robót wykończeniowych nowych elementów II piętra,-wymiana wszystkich okien drewnianych skrzynkowych na okna drewniane zespolone z szybą podwójną próżniową.


    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30-1, 45.26.12.14-7, 45.31.00.00-3.


    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.



    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA




    III.2) WARUNKI UDZIAŁU


    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
      1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
      a) osoba kierująca wykonaniem zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budoiwlanej,
      b) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
      3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie:
      a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
      4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
      5) zobowiążą się do udzielenia nimimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania.
      2. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
      3. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert.
      4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
      1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      5) Kopii uprawnień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby kierującej wykonaniem zamówienia (kierownika robót) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
      6) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
      7)Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
      8) Wypełnionych następujących załączników:
      nr 1 - formularz oferta,
      nr 2 - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu określone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
      nr 3 oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
      Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną.


    SEKCJA IV: PROCEDURA



    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl


    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych 88-100 Inowroclaw, ul. F.D. Roosevelta 36/38.


    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, ul. F.D. Roosevelta 36/38, pokój 174, IV piętro.


    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



    Copyright © 2004 Urząd Zamówień Publicznych