Inowrocław: Remont sali gimnastycznej - roboty malarskie przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 34

Numer ogłoszenia: 165973 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592167, fax 052 3592733.



    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



    II.1) OPIS


    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej - roboty malarskie przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 34.


    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objętych zamówieniem:
    1. Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną.
    2.Malowanie ścian - lamperii dwukrotnie farbą olejną.
    3. Malowanie farbą olejną konstrukcji stalowej (wiązary dachowe), balustrad, rur wodociągowych i grzejnikowych i grzejników.
    4. Wykonanie pasów tynków wewnętrznych i zewnętrznych na ościeżach stolarki okiennej.


    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.


    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.



    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA




    III.2) WARUNKI UDZIAŁU


    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
      1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
      a) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i watrością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
      3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie:
      a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
      4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
      5) zobowiążą się do udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania.
      2. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
      3. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert.
      4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań , zostanie wykluczony z postępowania , a jego oferta odrzucona.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
      1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      2) wykazu wykonanych robót budowalnych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
      3) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
      4) Wypełnionych załączników:
      nr 1 formularz OFERTA,
      nr 2 - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,
      nr 3 - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodnoość z oryginałem pzrez osobę uprawnioną.


    SEKCJA IV: PROCEDURA



    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl


    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe- Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36-38.


    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38 pokój 174, IV piętro.


    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



    Copyright © 2004 Urząd Zamówień Publicznych