Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Roosevelta
36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592167, fax
052 3592733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali
gimnastycznej - roboty malarskie przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr
5 w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 34.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Zakres robót objętych zamówieniem:
1. Malowanie
sufitów i ścian farbą emulsyjną.
2.Malowanie ścian - lamperii
dwukrotnie farbą olejną.
3. Malowanie farbą olejną konstrukcji
stalowej (wiązary dachowe), balustrad, rur wodociągowych i grzejnikowych i
grzejników.
4. Wykonanie pasów tynków wewnętrznych i zewnętrznych na
ościeżach stolarki okiennej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą
brać udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a)
wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w
tym okresie wykonali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i
watrością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
3)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia, w tym względzie:
a) są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5)
zobowiążą się do udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na
wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do
użytkowania.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie
złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
3.
Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny
ofert.
4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie
spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia
wymienionych wymagań , zostanie wykluczony z postępowania , a jego
oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zamawiający
wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1)
aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
2) wykazu wykonanych robót budowalnych w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością,
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich
wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
3) polisy
lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4)
Wypełnionych załączników:
nr 1 formularz OFERTA,
nr 2 -
oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
określone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,
nr 3 - oświadczenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Pzp. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodnoość z
oryginałem pzrez osobę uprawnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Starostwo Powiatowe- Powiatowy Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych 88-100
Inowrocław, ul. Roosevelta 36-38.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo
Powiatowe - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek
Oświatowych w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38 pokój 174, IV
piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).