Powiat Inowrocławski
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500137675-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Powiat Inowrocławski: Remont korytarzy II i III pietra oraz w pomieszczeniach biurowych sufitów i tynków wewnętrznych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. P.F.Roosevelta 36-38 w Inowrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500117231-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Inowrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 9236539400000, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta  36-38, 88-100  Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 592 100, e-mail starostwo@inowroclaw.powiat.pl, faks 523 574 820.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont korytarzy II i III pietra oraz w pomieszczeniach biurowych sufitów i tynków wewnętrznych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. P.F.Roosevelta 36-38 w Inowrocławiu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AG.272.3.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont korytarzy II i III pietra oraz w pomieszczeniach biurowych sufitów i tynków wewnętrznych. W pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze zdjęcie ok. 108,70 m2 tynków cementowo- wapiennych na sufitach w tym: 1) II piętro- 1 pomieszczenie, 2) III piętro – 6 pomieszczeń, 3) IV piętro – 1 pomieszczenie. Szacowana wielkość to ok. 108,70 m2. Montaż płyt gipsowo -kartonowych na stelażu stalowym. Profile przyścienne po obwodzie umieszczenia UD30, montaż kołki 6x60, elementy do montażu profili 60x125 rozstaw co 60 cm, profile główne do płyt CD60, rozstaw co 40 cm, płyta GKB 125 mm zwykła, na wkręty rozstaw co 15 cm. Szpachlowanie i malowanie wymienionych tynków i ścian pomieszczeń; Demontaż i montaż ścianek działowych lekkich na III piętrze wraz z montażem drzwi wewnętrznych 1 szt. szer. 80 cm; Wymiana na II i III piętrze drzwi wewnętrznych do pomieszczeń wraz z futrynami na drzwi pełne, szer. 80 cm – 25 sztuk wraz z naprawą, uzupełnieniem, przetarciem i malowaniem tynków wewnętrznych korytarzy oraz wykonaniem tynku mozaikowego ok. 108,80 m2. Wykucie i montaż drzwi 2 szt. o szer. 80 cm – III piętro pomiędzy pomieszczeniami biurowymi. Kolorystykę ścian i drzwi należy uzgodnić z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont korytarzy II i III pietra oraz w pomieszczeniach biurowych sufitów i tynków wewnętrznych w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. P.F.Roosevelta 36-38 w Inowrocławiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 73170.73
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: LOBO Krzysztof Grabski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lotnicza 5
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt.4  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych