IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Gwarancja jakości | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały określone w § 3 projektu umowy na surowce i półprodukty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-10-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - LITERATURA i FILMY INSTRUKTAŻOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:LITERATURA
Zajęcia
pozalekcyjne - „ćwiczenia z obliczeń geodezyjnych” – ZSP Nr 5 w
Inowrocławiu
1) Podręcznik dla uczniów "Ćwiczenia z geodezji II, - praca zbiorowa
pod redakcją Józefa Belucha" Rok wydania 2008 r Wydawnictwo AGH
- 15szt.
2) Przewodnik do ćwiczeń terenowych z geodezji (formularze) Praca
zbiorowa: Andrzej Jasiak, Hanna Lelonkiewicz, Marian Wójcik, Wyczałek
Ireneusz Wydawnictwo Politechnika Poznańska Wydanie: 2008 r. - 15 szt.
Zajęcia pozalekcyjne – Kosztorysowanie
1) Podręczniki dla uczniów - Katalog nakładów rzeczowych nr 2-01 ,,
Budowle i remonty ziemne'' - 10 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Organizacja i ocena jakości robót budowlanych"
1) podręczniki dla uczniów - ,,Podstawy organizacji budowy '', Jaworski
Kazimierz rok 2008, wydawnictwo PWN - 15 szt.
Zajęcia pozalekcyjne - "Systemy i urządzenia energetyki odnawialnej"
1) podręczniki dla uczniów - Fotowoltaika, urządzenia, instalacje
fotowoltaiczne i elektryczne R.Tytko , J. Goralczyk - 12 szt.
Zajęcia pozalekcyjne - "Spawanie gazowe (metoda 311)"
1) książki dla uczniów do zajęć z zakresu spawania - "Spawanie gazowe i
cięcie tlenowe. Podręcznik dla spawaczy i personelu spawalniczego"
Mizerski Jerzy Wydawnictwo REA - 10 szt.
Zajęcia pozalekcyjne -Spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów
obojętnych (MAG metoda 135)" – ZSP w Kościelcu
1) książki dla uczniów do zajęć z zakresu spawania - "Spawanie w osłonie
gazów metodami MAG i MIG": Mizerski Jerzy Wydawnictwo Rea - 10 szt.
Zajęcia pozalekcyjne - "Projektowanie i administrowanie sieciami
komputerowymi" – ZSP w Kruszwicy
1) podręczniki dla uczniów - Projektowanie lokalnych sieci komputerowych
i administrowanie sieciami Wydawnictwo Helion - 3 szt.
Zajęcia pozalekcyjne - "Grafika w biznesie"
1) Podręczniki dla uczniów - Projektowanie elementów tożsamości
wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II; autor:
Anna Benicewicz-Miazga; Wydawnictwo Helion - 15 szt
Zajęcia pozalekcyjne - "Kucharz" – ZS im. Marka Kotańskiego w
Inowrocławiu
1) Podręcznik: testy i zadania praktyczne. Egzamin zawodowy.
Kwalifikacja T.6, Piotr Dominik, wydawnictwo: WSiP.- 6 szt.
FILMY INSTRUKTAŻOWE
Zajęcia pozalekcyjne - "Organizacja i ocena jakości robót budowlanych"
ZSP Nr 5 w Inowrocławiu
1) Budownictwo - ujednolicone przepisy stan prawny na 4 września 2017 r.
- 4 szt.
Zajęcia pozalekcyjne - "Systemy i urządzenia energetyki odnawialnej"
1) Filmy edukacyjne "Czysta energia" - zestaw filmów na płycie DVD o
słońcu, biomasie, wodzie, wietrze i geotermii. - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 22111000-1, 32354500-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT KOMPUTEROWY ORAZ OPROGRAMOWANIE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT
KOMPUTEROWY ORAZ OPROGRAMOWANIE
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne "Grafika komputerowa" ZSP Nr 1 w Inowrocławiu
1) tablica interaktywna - 1 szt.
2) projektor multimedialny - 1 szt.
3) drukarka wielkoformatowa ploter A1 z podstawą - 1 szt.
4) laptop - 1 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Obsługa imprez okolicznościowych" ZSP Nr 2 w
Inowrocławiu
1) rzutnik multimedialny - 1 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Techniki multimedialne" ZSP Nr 3 w Inowrocławiu
1) oprogramowanie do montażu i obróbek wideo licencja dla szkół - 1 szt.
2) oprogramowanie do tworzenia grafiki technicznej licencja dla szkół - 1
szt.
3) oprogramowanie do obróbki fotografii licencja dla szkół - 1 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Fakturowanie" ZSP Nr 4 w Inowrocławiu
1) projektor multimedialny - 1 szt.
2) drukarka kolorowa - 1 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Organizacja i ocena jakości robót budowlanych" ZSP
Nr 5 w Inowrocławiu
1) zestaw z tablicą interaktywną - 1 szt.
2) laptop - 1 szt.
3) projektor - 1 szt.
4) głośniki – 1 zestaw
5) oprogramowanie - Program "Harmonogram" - 1 szt.
6) drukarka ze skanerem i kopiarką - 1 szt.
7) oprogramowanie budownictwo ogólne 5 - 1 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Systemy i urządzenia energetyki odnawialnej" ZSP
Nr 5 w Inowrocławiu
1) zestaw z tablicą interaktywną - 1 szt.
2) laptop - 1 szt.
3) projektor - 1 szt.
4) głośniki – 1 zestaw
5) oprogramowanie microsoft office 2016,
6) Photoshop ( lub równoważny) - 1 szt.
7) drukarka ze skanerem i kopiarką - 1 szt.
8) oprogramowanie - Audytor ozc- 1 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Obsługa konsumenta" ZSP im. Jana Pawła II w
Kościelcu
1) rzutnik multimedialny - 1 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Grafika w biznesie" ZSP im. Kazimierza Wielkiego w
Kruszwicy
1) monitor interaktywny z oprogramowaniem - 1 szt.
2) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30200000-1, 48900000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Gwarancja jakości | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT, MATERIAŁY I AKCESORIA
GASTRONOMICZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT, MATERIAŁY I AKCESORIA
GASTRONOMICZNE
Opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych,
sprzętu, materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych
prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" -
SPRZĘT, MATERIAŁY I AKCESORIA GASTRONOMICZNE
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne "Obsługa imprez okolicznościowych" - ZSP Nr 2 w
Inowrocławiu
1. zastawa stołowa ze stali nierdzewnej - 1 kpl.
2. Bielizna stołowa - 1 kpl,
3. Zastawa stołowa ceramiczna - 1 kpl.
4. Zastawa stołowa szklana - 1 kpl.
5. Zastawa stołowa pomocnicza - 1 kpl.
6. Podgrzewacz do potraw - 5 szt.
7. Warnik do kawy - 1 szt.
8. Perkolator do kawy - 1 szt.
Zajęcia pozalekcyjne: "Obsługa konsumenta" Zespół Szkół
Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Kościelcu
1. Komplet sztućców - 1 kpl.
2. Zastawa stołowa biała - 1 kpl.
3. Obrusy, serwety, serwetki kelnerskie - 1 kpl.
Zajęcia pozalekcyjne: "Carving"
1. Zestaw do carvingu - 15 zestawów.
Zajęcia pozalekcyjne "Tradycyjna kuchnia polska"
1. Zestaw garnków - 1 zestaw
2. Zestaw patelni - 1 zestaw.
3. Zestaw naczyń żaroodpornych, - 1 zestaw
4. Komplet noży kuchennych .- 5 kpl.
5. Podgrzewacz do potraw - 4 szt.
6. Akcesoria kuchenne: ( tarki, odbieraki, cedzaki, moździerze,
otwieracze i wyciskacze) - 1 komplet.
Zajęcia pozalekcyjne: " Kuchnia orientalna"
1. Podgrzewacz do potraw - 1 szt.
2. Kuchnia indukcyjna - 1 szt.
3. Zestaw woków - 1 zestaw
Zajęcia pozalekcyjne: "Warsztaty zdrowego gotowania" ZSP im. Kazimierza
Wielkiego w Kruszwicy
1. Piec konwekcyjno parowy - 1 szt.
2. Płyta wolnostojąca indukcyjna - 2 szt.
3. Patelnia grilowa 2 szt.
4. Patelnia - 2 szt.
5. Patelnia do naleśników- 1 szt.
6. Zestaw garnków ze stali nierdzewnej: - 1 zestaw
7. Zestaw noży - 1 zestaw
8. Zestaw sztućców - 1 zestaw
9. Termometr do potraw - 1 szt.
10. Waga kuchenna elektroniczna - 1 szt.
11. Robot wieloczynnościowy - 1 szt.
12. Blender prosty ręczny - 1 szt.
13. Formy do pieczenia - 1 zestaw
14. Ostrzałka do noży - 1 szt.
15. Miski ze stali nierdzewnej - 1 zestaw
Zajęcia pozalekcyjne: "Kucharz" ZS im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu
1. Waga gastronomiczna - 3 szt.
2. Blender ręczny - 3 szt.
3. Robot kuchenny - 3 szt.
4. Komplet garnków - 3 kpl.
5. Formy do pieczenia muffinek - 3 szt.
6. Formy do tarty - 3 szt.
7. Noże do systemu HAACP - 1 zestaw
8. Pierścień kucharsko-cukierniczy - 3 szt.
9. Pierścień kucharsko-cukierniczy - 3 szt.
10. Foremki do creme brulee - 1 kpl.
Urządzenia wymienione w pozycjach 1 i 2 dla zajęć pozalekcyjnych:
"Warsztaty zdrowego gotowania" - ZSP im. Kazimierza Wielkiego w
Kruszwicy, oraz poz. 2 dla zajęć pozalekcyjnych: " Kuchnia orientalna" -
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Kościelcu Wykonawca
dostarczy do ww. szkół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39220000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT FISKALNY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT
FISKALNY
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne "Obsługa kas fiskalnych" ZSP nr 4 w Inowrocławiu
1) kasa fiskalna - szt. 2
2) czytniki kodów kreskowych - 2 szt.
3) metkownice - 2 szt.
4) taśmy do kas fiskalnych - 80 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30142000-6, 30145000-7, 30170000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - URZADZENIA I AKCESORIA SIECIOWE,
KOMPUTEROWE I TELEINFORMATYCZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - URZADZENIA I
AKCESORIA SIECIOWE, KOMPUTEROWE I TELEINFORMATYCZNE
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne "Projektowanie i administrowanie sieciami
komputerowymi" ZSP im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy
1) zestaw narzędzi do montażu okablowania - 3 zestawy
2) Skrętka UTP KAT 4 KAT 5E - 1 szt.
3) Wtyk RJ45 - 300 szt.
4) tester okablowania z pomiarem ciągłości kabla - 3 szt.
5) switch zarządzalny - 3 szt.
6) router wifi z funkcją AP - 3 szt.
7) karta sieciowa wifi - 9 szt.
8) powietrze sprężone - 3 szt.
9) pasta termiczna - 5 szt.
10) listwa przepięciowa - 3 szt.
11) gniazdo sieciowe RJ45 - 15 szt.
12) zestaw wkrętaków precyzyjnych - 3 zestawy
13) adapter ethernet Access point Netgear - 3 szt.
14) multimetr cyfrowy - 1 szt.
15) wzmacniacz sieci bezprzewodowej - 3 szt.
16) dysk SSD przenośny - 3 szt.
17) punkt dostępowy WLAN - 1 szt.
18) antena WiFi o zysku energetycznym 5dBi - 1 szt.
19) antena WiFi zysku energetycznym 9dBi - 1 szt.
20) antena WiFi zysku energetycznym 12dBi - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 32420000-3, 32500000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - ODZIEŻ OCHRONNA, SPRZĘT OCHRONY
OSOBISTEJ ORAZ ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - ODZIEŻ
OCHRONNA, SPRZĘT OCHRONY OSOBISTEJ ORAZ ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ.
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne "Spawanie gazowe (metoda 311)" ZSP Nr 5 w
Inowrocławiu
1) ubranie robocze - 10 kpl.
2) czapka - 10 szt.
3) rękawice spawalnicze - 10 par.
4) okulary spawalnicze odchylne - 10 szt.
5) filtr ciemny okrągły nr 5 średnica - 50 mm - 20 kpl.
6) filtr ciemny okrągły nr 4 - średnica - 50 mm - 20 kpl.
7) filtr biały okrągły - średnica - 50mm - 20 szt.
8) fartuch spawalniczy skórzany - 10 szt.
9) ochraniacze spawalnicze na obuwie - 10 par
Zajęcia pozalekcyjne "Spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów
obojętnych (MAG metoda 135" ZSP im. Jana Pawła II w Kościelcu)
1) ubranie robocze - 10 kpl.
2) czapka - 10 szt.
3) rękawice spawalnicze - 10 par.
4) okulary ochronne białe - 5 szt.
5) filtr ciemny nr 8 - 20 szt.
6) filtr ciemny nr 10 - 20 szt.
7) filtr ciemny nr 11 - 20 szt.
8) filtr biały - 20 szt.
9) fartuch spawalniczy - 10 szt.
10) ochraniacze spawalnicze na obuwie - 10 par
11) przyłbica spawalnicza OT-17/A - 10 szt.
12) maska spawalnicza - 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 18100000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - MATERIAŁY I AKCESORIA SPAWALNICZE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - MATERIAŁY I
AKCESORIA SPAWALNICZE
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne "Spawanie gazowe (metoda 311)"- ZSP Nr. 5 w
Inowrocławiu
1) drut spawalniczy SpG1 śr. 2,5 mm -60 kg,
2) drut spawalniczy SpG1 śr. 3,25 mm -30 kg,
3) palniki acetylenowo - tlenowe - 10 kpl.,
4) tarcza do cięcia metalu śr.125 - 60 szt.,
5) tarcza garnkowa śr. 100mm - 20 szt.,
6) tarcza do cięcia stali śr.230mm - 15 szt.,
7) szczotka ręczna czterorzędowa druciana - 15 szt.,
8) szczotka doczołowa śr. 100 M14 skręcana - 20 szt.,
9) inżektor nr 1 - 5 szt.,
10) inżektor nr 2 - 5 szt.,
11) wiadro ocynkowane 15 l - 10 szt.,
12) przewód acetylenowy - 50 mb.
13) przewód tlenowy - 50 mb,
14) nasadka do spawania nr 1A - 5 szt.,
15) nasadka do spawania nr 2A - 5 szt.,
16) wylot palnika nr 1A - 5 szt.,
17) wylot palinka nr 2A - 5 szt.,
18) przybornik do czyszczenia palnika - 10 kpl.,
19) reduktor butlowy do tlenu - 5 szt.,
20) reduktor butlowy do acetylenu - 5 szt.,
21) opaska ślimakowa skręcana do węży spawalniczych i wodnych 10-16mm -
22 szt,
22) zapałki zwykłe - 10 szt. (pudełek),
23) bezpiecznik acetylenowy z szybkozłączem - 5 szt.,
24) bezpiecznik tlenowy - 5 szt.
Zajęcia pozalekcyjne "Spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów
obojętnych (MAG metoda 135" - ZSP im. Jana Pawła II w Kościelcu)
1) drut spawalniczy śr. 1,0 mm - 105 kg
2) tarcza do cięcia metalu 125 x 1.2 x 22.23mm - 60 szt.,
3) tarcza do szlifowania stali 125 x 6,8 x 22,23 - 20 szt.,
4) tarcza garnkowa śr. 100mm - 10 szt.
5) szczotka ręczna czterorzędowa druciana - 20 szt.,
6) szczotka szczelinowa wąska do spawania - 10 szt.,
7) szczotka doczołowa śr.100 M14 skręcana - 10 szt.,
8) szlifierka kątowa z regulacją śr. tarczy 125 mm - 10 szt.,
9) szlifierka kątowa śr. tarczy 230mm - 10 szt.,
10) płyn antyodpryskowy - 10 szt.,
11) marker do metalu (biały) - 10 szt.,
12) końcówka prądowa M6 - 100 szt.,
13) wkład spiralny czerwony 3 - 10 szt.,
14 ) przewód spawalniczy mig/mag TW 15 3m, - 10 kpl.
15) bateria do przyłbic 2032 - 30 szt.,
16) Wiadro metalowe ocynkowane 15 l - 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 44300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 8 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - BLACHY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - BLACHY
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne "Spawanie gazowe (metoda 311)" ZSP Nr 5 w
Inowrocławiu
1. Blacha 2 x 1000 x 2000 - 9 arkuszy.
Zajęcia pozalekcyjne "Spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów
obojętnych (MAG metoda 135") ZSP im. Jana Pawła II w Kościelcu
1. Blacha 3 x 1000 x 2000 - 10 arkuszy
2. Płaskownik 50 x 5 - 120 mb
3. Rura śr. 48,3 x 2,9 - 120 mb
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 14600000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 9 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - GAZY TECHNICZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - GAZY
TECHNICZNE
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne: "Spawanie gazowe (metoda 311)" ZSP Nr 5 w
Inowrocławiu
1. Tlen - 150 m3
2. Acetylen - 120 m3
3. Dzierżawa butli (tlen) -10 butli za 1 dzień dzierżawy,
4) Dzierżawa butli (acetylen) - 10 butli za 1 dzień dzierżawy,
Przedmiot zamówienia obejmuje przewidywany okres 70 dni dzierżawy butli w
czasie trwania zajęć kursu.
Zajęcia pozalekcyjne "Spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów
obojętnych (MAG metoda 135) "ZSP im. Jana Pawła II w Kościelcu
1. Dwutlenek węgla - 600 m3
2. Dzierżawa butli (dwutlenek węgla) – 10 butli za 1 dzień dzierżawy,
Przedmiot zamówienia obejmuje przewidywany okres 50 dni dzierżawy butli w
czasie trwania zajęć kursu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego przedmiotu
zamówienia.
Przedmiot zamówienia określony w zadaniu będzie dostarczany sukcesywnie
na wniosek Zamawiającego maksymalnie w ciągu 3 dni od daty złożenia
zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną. Przedmiot
będzie dostarczany do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu
ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław.
Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wszelki normy w
zakresie ich transportu i użytkowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 24100000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 3
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 10 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT FOTOGRAFICZNY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT
FOTOGRAFICZNY
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne: " Grafika w biznesie" ZSP im. Kazimierza Wielkiego
w Kruszwicy
- Lustrzanka cyfrowa - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 38650000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Gwarancja jakości | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 11 | Nazwa: | Zakup
i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na
potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja
wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT I ARTYKUŁY BIUROWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" - SPRZĘT I
ARTYKUŁY BIUROWE
Zakres zamówienia obejmuje:
Zajęcia pozalekcyjne : "Fakturowanie" - ZSP Nr 4 w Inowrocławiu
Zestaw druków - 15 zestawów
w skład 1 zestawu wchodzą :
a) druki: PZ - 4 szt.,
b) druki WZ - 4 szt.,
c) druki faktury VAT- 4szt.,
d) druki faktury VAT korygujące - 3 szt.
Zajęcia pozalekcyjne: "Ćwiczenia z obliczeń geodezyjnych" - ZSP Nr 5 w
Inowrocławiu
1) kalkulator z funkcjami trygonometrycznymi - 15 szt.
2) papier ksero A4- 15 ryz
Zajęcia pozalekcyjne: "Kosztorysowanie"- ZSP Nr 5 w Inowrocławiu
1) kalkulator naukowy - 10 szt.
2) papier ksero A4 - 10 ryz.
Zajęcia pozalekcyjne: "Organizacja i ocena jakości robót budowlanych" -
ZSP Nr 5 w Inowrocławiu
1) harmonogram ogólny budowy - 3 szt.
Zajęcia pozalekcyjne: "Systemy i urządzenia energetyki odnawialnej" -
ZSP Nr 5 w Inowrocławiu
1) harmonogramy-plansze dydaktyczne - 3 szt.
Zajęcia pozalekcyjne: "Grafika w biznesie" - ZSP im. Kazimierza
Wielkiego w Kruszwicy
1) stojak podstawka A4 (podstawki na opis lub informację formatu a4) -
15 szt.
2) papier fotograficzny (op. 20 arkuszy) - 9 opakowań,
3) papier ksero A4 - 5 ryz,
4) papier wizytówkowy - 6 opakowań,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30190000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 12 | Nazwa: | Dostawa
pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na potrzeby
zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja wiedza -
Twoja przyszłość II" - SUROWCE I PÓŁPRODUKTY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II" -
Zakres zamówienia obejmuje: SUROWCE I PÓŁPRODUKTY
Zajęcia pozalekcyjne : "Cukiernik" - Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego w
Inowrocławiu
1. Mąka pszenna - 9 kg.
2. Drożdze - 3 szt.
3. Mleko świeże - 2 l
4. Cukier kryształ - 6 kg.
5. Cynamon mielony - 1 szt.
6. Jaja kurze 10 opak.- 11 szt.
7. Margaryna - szt. 9
8. Śliwki świeże "węgierki"- 1 kg
9. Śmietana ukwaszona - 5 szt.
10. Cukier puder - 10 szt.
11. Olej rzepakowy - 5 l
12. Papier do pieczenia - 1 szt.
13. Dżem porzeczkowy - 1 szt.
14. Mak niebieski - 1 szt.
15. Olejek migdałowy - 2 szt.
16. Ser twarogowy - 4 szt.
17. Czekolada gorzka - 14 szt.
18. Masło śmietankowe - 5 szt.
19. Maliny całe mrożone - 1 kg.
20. Żelatyna wieprzowa - 1 szt.
21. Śmietanka 36% - 6 szt.
22. Migdały całe - 10 szt.
23. Kakao ciemne - 2 szt.
24. Kompot z wiśni - 1 l
25. Ser mascarpone - 4 szt.
26. Biszkopty podłużne - 1 kg.
27. Ciasto Filo chłodzone - 10 szt.
28. Orzechy włoskie łuskane - 1 kg
29. Masło klarowane - 4 szt.
30. Pistacje niesolone - 10 szt.
31. Czekolada biała - 10 szt.
32. Truskawki mrożone - 2 szt.
33. Laska wanilii - 6 szt.
34. Sok pomarańczowy - 1 l
35. Masa cukrowa - lukier plastyczny - biały 100g - 40 szt.
36. Galaretka truskawkowa - 1 szt.
37. Winogrono zielone - 1,5 kg
38. Ciasto francuskie chłodzone - 5 szt.
39. Jabłka krajowe - 2 kg.
40. Proszek do pieczenia - 2 szt.
41. Kisiel cytrynowy - 1 szt.
42. Kisiel truskawkowy - 1 szt.
43. Ryż do sushi - 1 szt.
44. Płaty alg morskich - 3 opak.
45. Mango świeże - 5 szt.
46. Truskawki mrożone - 4 kg.
47. Awokado - 4 szt.
48. Sos toffi - 1 szt.
49. Sos truskawkowy - 1 szt.
50. Ręcznik papierowy - 20 szt.
51. Miód naturalny wielokwiatowy - 1 szt.
52. Kawa naturalna rozpuszczalna - 2 szt.
53. Żurawina suszona - 0,5 kg.
54. Orzechy nerkowca – 1 kg.
55. Jabłka zielone - 1 kg.
56. Gruszki świeże - 1,5 kg.
57. Arbuz - 8 kg.
58. Pomarańcze - 2 kg
59. Melon zielony - 4 kg.
60. Kiwi - 10 szt.
61. Patyczki do szaszłyków - 1 opak.
62. Serwetki papierowe kolorowe - 15 szt.
63. Folia aluminiowa 20 m - 3 szt.
64. Folia aluminiowa 30 m - 3 szt.
Zajęcia pozalekcyjne : "Kucharz" - Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego w
Inowrocławiu
1) Mąka pszenna - 5 kg
2) Mąka graham - 1 kg.
3) Mąka ziemniaczana - 2 szt.
4) Proszek do pieczenia - 2 szt.
5) Soda oczyszczona - 1 szt.
6) Cukier kryształ- 5 kg.
7) Cukier puder - 2 szt.
8) Cukier waniliowy - 3 szt.
9) Mleko - 3 l
10) Śmietanka 30% - 4 szt.
11) Śmietana 18% - 5 szt.
12) Jogurt naturalny - 10 szt.
13) Kefir - 2 szt.
14) Mleko zsiadłe - 3 szt.
15) Masło śmietankowe - 5 szt.
16) Margaryna - 4 szt.
17) Jajka 10 szt. op. - 5 opak.
18) Papilotki do muffinek - 1opak.
19) Banany 0,5 kg
20) Czekolada gorzka - 2 szt.
21) Brokuły - 2 szt.
22) Oliwa z oliwek - 2 szt.
23) Sól spożywcza - 1kg
24) Ser żółty - 1,5 kg
25) Kostki rosołowe - 2 opak.
26) Pomidory - 2 kg
27) Koncentrat pomidorowy - 3 szt.
28) Cebula - 1,5 kg
29) Natka pietruszki -3 pęczki
30) Patyczki do szaszłyków 100szt - 1 opakowanie
31) Pierś filet z kurczaka - 2 kg
32) Papryka (czerwona - 1 kg, zielona - 1 kg, żółta - 1 kg) - razem 3
kg
33) Cytryna - 1kg
34) Pieprz mielony 20g - 5 szt.
35) Oregano suszone 15g - 2 szt.
36) Bazylia suszona - 15 g - 3 szt.
37) Papryka mielona (ostra 1 szt. i słodka – 1 szt.) – razem 2 szt.
38) Arbuz - 8 kg
39) Melon - 4 kg
40) Winogrono zielone - 3 kg
41) Winogrono czerwone - 1kg
42) Truskawki mrożone - 6 kg
43) Pomarańcza - 3 kg
44) Ryż długoziarnisty ( 4x woreczki po 100g) - 2 szt.
45) Rozmaryn suszony 15g - 1 szt.
46) Folia spożywcza 30m - 1 szt.
47) Pomysł na kurczaka w sosie serowym 28g - 2 szt.
48) Cukinia - 1,5 kg
49) Bakłażan - 1,5 kg
50) Marchew luz. - 0,5 kg
51) Ocet balsamiczny 250ml - 1 szt.
52) Kiwi - 10 szt.
53) Brzoskwinie w puszce 850g - 6 szt.
54) Masa kajmakowa 460g puszka - 2 szt.
55) Kaczka - 3 kg
56) Gęś młoda - 4 kg
57) Jabłka szara reneta - 2 kg
58) Goździki całe 10g - 1 szt.
59) Kminek mielony 20 g - 1 szt.
60) Miód 0,5kg - 1 szt.
61) Kasza jęczmienna (4 woreczki po 100g) - 1 szt.
62) Zakwas burakowy - 2 szt.
63) Ogórek świeży - 1 kg
64) Szczypiorek peczek - 4 szt.
65) Koperek pęczek - 6 szt.
66) Ogórki kiszone - 0,5 kg
67) Warkocze z sera wędzonego opakowanie 50 g - 6 op.
68) Maliny mrożone 450g - 3 szt.
69) Jeżyny mrożone 450 g - 3 szt.
70) Mięta świeża w doniczce - 3 szt.
71) Chleb razowy 0,4kg - 1 szt.
72) Wiśnie bez pestek mrożone - 2 kg
73) Biszkopciki małe120g - 2 szt.
74) Sok pomidorowy w kartonie 1l -1szt.
75) Czarna porzeczka mrożona - 2 szt.
76) Papier do pieczenia 20m - 2 szt.
77) Drożdże piekarskie prasowane 100g – 2 szt.
78) Podgrzybki suszone 40 g - 1 szt.
79) Kapusta kiszona - 0,5 kg
80) Bułka tarta 0,5 kg - 1 szt.
81) Aromat migdałowy 10 ml- 4 szt.
82) Rodzynki sułtańskie 200g - 3 szt.
83) Orzechy laskowe 100g - 4 szt.
84) Migdały całe 100g - 6 szt.
85) Daktyle suszone 200g - 2 szt.
86) Rurki waflowe, puste 250g - 1 szt.
87) Algi morskie 18g - 3 szt.
88) Sos do ryżu 200ml - 1 szt.
89) Ryż do sushi 0,5kg - 1 szt.
90) Wasabi pasta – 1 szt.
91) Sos sojowy 623ml - 1 szt.
92) Sezam czarny 50g - 1 szt.
93) Imbir marynowany 190g - 3 szt.
94) Łosoś wędzony w plastrach 200g - 1 szt.
95) Paluszki krabowe 200g - 1 szt.
96) Kawior czerwony 100g - 1 szt.
97) Kawior czarny 100g - 1 szt.
98) Awokado - 2 szt.
99) Majonez 260g - 1 szt.
100) Mata bambusowa do sushi - 3 szt.
101) Pałeczki do sushi 20szt (10 par) - 1 szt.
102) Ciasto francuskie 375g - 3 szt.
103) Kabanosy 240g - 1 szt.
104) Kawa mielona 500g - 1 szt.
105) Herbata czarna 100szt - 1 szt.
106) Kawa rozpuszczalna 200g - 1 szt.
107) Serwetki papierowe trzywarstwowe, 20szt - 3 opak.
108) Salami 300 g - 1 szt.
109) Kapary 200g - 1 szt.
110) Oliwki czarne bez pestek 310g - 1 szt.
111) Szynka wieprzowa w plastrach 300g - 1 szt.
112) Ananasy plastry w puszce 565g - 3 szt.
113) Makaron do spaghetti 500g - 1 szt.
114) Mięso mielone z szynki 500g - 1 szt.
115) Groszek konserwowy w puszce 400g - 1 szt.
116) Gałka muszkatołowa mielona 10g - 1 szt.
117) Makaron Tagiatelle 500g - 1 szt.
118) Ser mozzarella 125g - 2 szt.
119) Ser gorgonzola 200g - 1 szt.
120) Ser feta (oryg.) 200g - 1 szt.
121) Ser camembert 250g - 1 szt.
122) Pomidory w puszce 400g - 1 szt.
123) Szpinak mrożony rozdrobniony 450g - 2 szt.
124) Smalec wieprzowy 200g - 2 szt.
125) Cynamon 15 g - 1 szt.
126) Laska wanilii - 2 szt.
127) Mango - 2 szt.
128) Galaretka spożywcza czerwona 65g - 4szt,
129) Galaretka spożywcza zielona,65g- 4szt,
130) Galaretka spożywcza żółta 65g-4szt,
131) Wafle "serduszka" 200g - 1 szt.
Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają
wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią
przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. Okres
niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę wynosi 30 dni od dnia
podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, wymienionych w
formularzu cenowym, mogą być aktualizowane co miesiąc po w/w okresie
(obniżone lub w przypadku znaczących zmian cen owoców i warzyw
sezonowych przekraczających 30% wartości pozycji w formularzu cenowym
podwyższone w związku z sezonowością i dostępnością towarów na rynku).
Każdorazowa zmiana cen musi być uzgadniana z Zamawiającym oraz wymagać
jego akceptacji.
Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał w
sposób sukcesywny na podstawie poszczególnych zleceń wystawianych przez
Zamawiającego.
Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w
charakterystycznych dla nich obowiązujących normach między innymi
powinny być dokładnie oznakowane. Muszą być wysokiej jakości, muszą
spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i
transportu zawarte w polskich normach oraz posiadać ważne terminy
przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać
standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym ustawie z
dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.
Dz. U. z 2017 r. poz. 149, 60).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 3
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 13 | Nazwa: | Dostawa
pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i literatury na potrzeby
zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja wiedza -
Twoja przyszłość II" - SUROWCE I PÓŁPRODUKTY - SPECJALNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu,
materiałów i literatury na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w
ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II"
Zakres zamówienia obejmuje: SUROWCE I PÓŁPRODUKTY - SPECJALNE
Zajęcia pozalekcyjne : "Cukiernik" - Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego w
Inowrocławiu
1) Izomalt przezroczysty - 12 szt.,
2) Frużelina wiśniowa - 1 szt.
Dostarczone produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w
charakterystycznych dla nich obowiązujących normach między innymi
powinny być dokładnie oznakowane. Muszą być wysokiej jakości, muszą
spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i
transportu zawarte w polskich normach oraz posiadać ważne terminy
przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać
standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym ustawie z
dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.
U. z 2017 r. poz. 149, 60).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do
SIWZ opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: