IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta
musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie:
dziesięć tysięcy 00/100 PLN).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku
następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: BS w Inowrocławiu ul. Solankowa 11 Nr rachunku 72 8149
0000 0022 6022 2000 0004. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; -
gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn.
zm.). 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania
ofertą. 5.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty
termin uznania rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w formie innej
niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć
taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować
odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w
swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy
dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7.Zamawiający
zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy
Pzp. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę,
któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w
przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja jakości | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca
zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w
wysokości 10 % ceny ofertowej.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w
kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze
zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na
rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę
na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je
na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie
wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt
prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy Wykonawcy.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy
zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 21.2.SIWZ
Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości
zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania
zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota
pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie
może przekraczać 30 % wysokości zabezpieczenia. Kwota, o której mowa w
art. 151 ust. 2 ustawy Pzp, jest zwracana nie później niż w 15. dniu po
upływie okresu rękojmi za wady.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie
zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem
nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z
regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany,
mogą dotyczyć przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w
przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych
w dokumentacji, 2) przedłużenia terminu realizacji zamówienia
podstawowego na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych
nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie jest niezbędne
dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu
zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z
przedłużeniem tego terminu, 3) zmian w dokumentacji projektowej
dokonanej na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, konieczność usunięcia
błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót, 4) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na
postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, 5)
zawieszenia robót przez Zamawiającego, 6) wykopalisk uniemożliwiających
wykonanie robót, 7) szczególnie niesprzyjających warunków
atmosferycznych, (wiatr, temperatura, opady deszczu, śniegu)
uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i
sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 8) siły wyższej, klęski żywiołowej, 9)
niewypałów i niewybuchów, 10) wykopalisk archeologicznych
nieprzewidywanych w siwz, 11) odmiennych od przyjętych w dokumentacji
projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych
urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. 3. Zmiana umowy
nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez
przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które
powinny zawierać: 1) opis i uzasadnienie zmiany, 2) czas wykonania
zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4. Warunkiem
wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych
okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z
uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w
składzie której będą m.in. przedstawiciele Wykonawcy i Zamawiającego
oraz wpisem do dziennika budowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: