logo
Załatwianie spraw » Komunikacja » Pojazd
Opłaty



WYKAZ WYSOKOŚCI OPŁAT ZA WYDANIE DOWODU REJESTRACYJNEGO, POZWOLENIA CZASOWEGO, TABLIC (TABLICY) REJESTRACYJNYCH ORAZ KARTY POJAZDU
 



  • Dowód rejestracyjny                                                           54,00 zł

  • Komplet nalepek legalizacyjnych                                          12,50 zł

  • Nalepka kontrolna na szybę pojazdu                                     18,50 zł

  • Pozwolenie czasowe wydane z urzędu                                  13,50 zł

  • Pozwolenie czasowe wydane na wniosek właściciela              18,50 zł

  • Pozwolenie czasowe badawcze                                           363,00 zł

  • Komplet nalepek legalizacyjnych                                           12,50 zł

  • Karta pojazdu                                                                     75,00 zł

  • Wtórnik karty pojazdu                                                         75,00 zł


 



  • Tablice samochodowe                                                         80,00 zł

  • 1 tablica samochodowa (przyczepa , naczepa)                     40,00 zł

  • Tablice motocyklowe - 1 szt.                                                40,00 zł

  • Tablice motorowerowe - 1szt.                                               30,00 zł

  • Tablice indywidualne                                                        1.000,00 zł


Tablice zabytkowe:



  • - samochodowe                                                                  100,00 zł

  • - motocyklowe                                                                     50,00 zł






  • Tablice tymczasowe samochodowe                                       30,00 zł

  • 1 tablica tymczasowa (przyczepa, naczepa)                          15,00 zł

  • Tablice tymczasowe motocyklowe - 1 szt.                             12,00 zł

  • Tablice tymczasowe motorowerowe - 1 szt.                           12,00 zł



Tablice tymczasowe umożliwiające wywóz pojazdu za granicę:



  • - samochodowe                                                                     80,00 zł

  • - motocyklowe - 1 szt.                                                             40,00 zł

  • - motorowerowe - 1 szt.                                                           30,00 zł

  • 1 tablica (przyczepa , naczepa)                                                40,00 zł



OPŁATY EWIDENCYJNE



  • Dowód rejestracyjny                                                                 0,50 zł

  • Pozwolenie czasowe                                                                0,50 zł

  • Zalegalizowane tablice (tablica) rejestracyjne                              0,50 zł

  • Nalepka kontrolna                                                                    0,50 zł

  • Karta pojazdu                                                                          0,50 zł




OPŁATY ZA CZASOWE WYCOFANIE POJAZDU Z RUCHU



  • na okres 2 m-cy                                                                     80,00 zł

  • za każdy kolejny miesiąc - od 3 do 12 miesiąca                        4,00 zł

  • za każdy kolejny miesiąc - od 13 do 24 miesiąca                       2,00 zł

  • za każdy kolejny miesiąc - od 25 do 48 miesiąca                       0,25 zł



Powyższe kwoty należy wpłacać na:


STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU BANK SPÓŁDZIELCZY Oddział Inowrocław Nr konta: 29 8149 0000 0022 6022 2000 0002

OPŁATA "RECYKLINGOWA"
Pojazd kategorii M1 (samochód do 9 osób) lub N1 (DMC do 3,5T) oraz trójkołowe pojazdy silnikowe z wyłączeniem motocykli trójkołowych podlegają opłacie w wysokości 500 złotych dokonanej na rachunek (nie wnosi się jej kartą płatniczą):


NARODOWY FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA i GOSPODARKI WODNEJ BGK III Oddział Warszawa Nr 65 1130 1062 0000 0109 9520 0014

Dowód wpłaty musi zawierać określenie cechy identyfikacyjne (nr VIN, nadwozia, podwozia, ramy ).
WYKAZ OPŁAT SKARBOWYCH



  • Wydanie decyzji o wyrejestrowani pojazdu na wniosek strony                 10,00 zł

  • Poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii od każdej pełnej lub zaczętej stronicy                                                                    5,00 zł

  • Wydanie zaświadczenia na wniosek strony                                            17,00 zł

  • Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis wypis lub kopia - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) (zwolnienie z opłaty - dot. m.in. małżonek, wstępni, zstępni, rodzeństwo)  17,00 zł



Powyższe kwoty należy wpłacać na:


URZĄD MIASTA INOWROCŁAW

PKO Bank Polski S.A. w Warszawie.


Nr konta:

84 1020 1462 0000 7102 0313 0143



 

Autor : 
Zredagował(a) : Jakub Najdowski
Data wprowadzenia : 2011-10-05 14:28:42
Data ostatniej modyfikacji : 2017-01-03 11:02:23
Liczba wyświetleń : 7605

Redaktor  Data modyfikacji 
Jakub Najdowski  10.01.2012 10:11pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:25pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:23pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:21pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:18pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:14pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:11pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:04pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:03pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 11:00pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:59pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:57pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:56pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:55pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:49pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:47pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:46pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:45pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:44pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  11.10.2011 10:42pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  06.10.2011 09:41pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 16528125