Do podstawowych zada艅 Specjalisty na stanowisku ds. wspó艂pracy z mediami nale偶y w szczególno艣ci: 1) realizowanie zada艅 wynikaj膮cych z przepisów prawa prasowego; 2) organizowanie konferencji prasowych Starosty; 3) wspó艂dzia艂anie z przedstawicielami 艣rodków masowego przekazu oraz informowanie ich o polityce, dzia艂alno艣ci i zamierzeniach Zarz膮du i Starosty; 4) organizowanie kontaktów Rady, Zarz膮du i Starosty z dziennikarzami, zbieranie i sporz膮dzanie informacji na temat funkcjonowania Powiatu oraz prowadzenie kampanii informacyjnej; 5) prowadzenie monitoringu prasy lokalnej; 6) analizowanie publikacji prasowych dotycz膮cych Powiatu i reagowanie na krytyk臋 prasow膮; 7) wspó艂praca z komórkami organizacyjnymi Starostwa i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi przy organizacji uroczysto艣ci i imprez powiatowych; 8) udzielanie instrukta偶u pracownikom Starostwa w zakresie prawa prasowego; 9) uczestniczenie w uroczysto艣ciach powiatowych, imprezach kulturalnych, konferencjach, spotkaniach i wystawach, przygotowywanie relacji sprawozda艅 z tych wydarze艅 oraz podj臋tych podczas nich dzia艂a艅 promocyjnych, 10) wspó艂praca z wydzia艂ami Starostwa i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia internetowego serwisu aktualno艣ci, 11) sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem strony internetowej powiatu oraz jej aktualizacja, wspó艂praca w tym zakresie z wydzia艂ami Starostwa i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, 12) koordynowanie spraw dotycz膮cych wydawnictw Powiatu, kontrolowanie tre艣ci opracowywanych w tym celu, zapewnienie kana艂ów dystrybucji oraz zgodne z przepisami prawa wskazywanie wniosków i odpowiednich autorów tre艣ci i dokumentacji fotograficznej tak, aby zapewniona by艂a najlepsza jako艣膰 i sta艂y wzrost poczytno艣ci wydawnictw. |