logo
Przetargi
„Budowa parkingu wok贸艂 budynku Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu przy ul. Pozna艅skiej 345 a
A R T Y K U 艁   A R C H I W A L N Y


Powiat Inowroc艂awski, w imieniu kt贸rego dzia艂a Zarz膮d Powiatu
adres:
Starostwo Powiatowe w Inowroc艂awiu, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowroc艂aw,

og艂asza przetarg nieograniczony
poni偶ej 60.000 euro

„Budowa parkingu wok贸艂 budynku Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu przy ul. Pozna艅skiej 345 a w Inowroc艂awiu”.

Adres strony internetowej, na kt贸rej zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
Telefon: 052 3592100; fax: 052 3574820

Opis przedmiotu zam贸wienia

Przedmiotem zam贸wienia jest:
- wykonanie parkingu „A” dla go艣ci Starostwa Powiatowego na 5 stanowisk i os贸b niepe艂nosprawnych na 4 stanowiska,
- zjazd do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pozna艅skiej 345 a,
- zako艅czenie prac na parkingu „C” dla interesant贸w na 84 stanowiska.
Szczeg贸艂owy opis przedmiotu zam贸wienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru rob贸t budowlanych.
Cz臋艣膰 materia艂贸w do budowy parkingu zostanie powierzona wykonawcy przez zamawiaj膮cego, zgodnie z opisem w kosztorysie ofertowym. W zwi膮zku z tym, w wycenie nale偶y pomin膮膰 ilo艣ci tych materia艂贸w.


Miejsce wykonywania - Powiat Inowroc艂awski

CPV – 45 21 33 12 - 3

Termin realizacji zam贸wienia: do 31 maja 2007 r.

Opis warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tych warunk贸w.
W post臋powaniu mog膮 bra膰 udzia艂 wykonawcy, kt贸rzy:
1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, w tym wzgl臋dzie: kierownik budowy – musi posiada膰 uprawnienia budowlane specjalno艣ci drogowej, odpowiadaj膮ce wymaganiom okre艣lonym w art. 12 ustawy Prawo budowlane oraz wpis na list臋 w艂a艣ciwej izby samorz膮du zawodowego;
2) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, w tym wzgl臋dzie :
a) wyka偶膮 wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej trzech rob贸t budowlanych odpowiadaj膮cych warto艣ci膮 i zakresem robotom stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia,
b) zobowi膮偶膮 si臋 do udzielenia minimum 3 letniej r臋kojmi za wady i gwarancji jako艣ci na wykonane prace, licz膮c od dnia odbioru ko艅cowego i przekazania do u偶ytkowania,
3) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, w tym wzgl臋dzie s膮 ubezpieczeni od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci gospodarczej;
4) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania u udzielenie zam贸wienia publicznego.
2. Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na
podstawie z艂o偶onych do oferty przez Wykonawc臋 o艣wiadcze艅 i dokument贸w.
3. Oceny spe艂nienia warunk贸w dokona komisja przetargowa powo艂ana do oceny ofert.
4. Ocena spe艂nienia warunk贸w b臋dzie dokonywana na zasadzie: spe艂nia / nie spe艂nia.
5. Wykonawca, kt贸ry nie udokumentuje spe艂nienia wymienionych wymaga艅, zostanie
wykluczony z post臋powania, a jego oferta odrzucona.

Kryteria oceny ofert::

cena wykonania przedmiotu zam贸wienia „C” - 100 %

Zamawiaj膮cy:
nie dopuszcza sk艂adania ofert cz臋艣ciowych,
nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych,
nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
nie zamierza zawiera膰 umowy ramowej,
nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakup贸w,
przewiduje dokonywanie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych, o kt贸rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych.


Termin zwi膮zania ofert膮 – 30 dni

Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na odebra膰 w siedzibie Starostwa Powiatowego, II pi臋tro, pok. 142 w godz. 8.00 – 15.00.

Oferty nale偶y sk艂ada膰 do 2 lutego 2007 r. do godz. 10.00 w pok. 141 – Kancelaria Og贸lna, II pi臋tro budynku Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu, ul. Roosevelta 36/38.
Otwarcie ofert nast膮pi 2 lutego 2007 r. o godz. 10.15 w pok. 144, II pi臋tro budynku Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu .

Osob膮 uprawnion膮 do kontakt贸w z oferentami jest:
w sprawach merytorycznych:
- Ryszard Florek - Naczelnik Wydzia艂u Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu, tel. 052 3592110,
w sprawach proceduralnych:
- Alicja Jagodzi艅ska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu, tel. 052 3592112.


Autor : Alicja Jagodzi艅ska
Zredagowa艂(a) : Marta Pietrzak
Data wprowadzenia : 2007-01-24 13:52:58
Data ostatniej modyfikacji : 2007-01-24 13:52:58
Liczba wy艣wietle艅 : 1242

Redaktor  Data modyfikacji 
Agnieszka D膮browska  12.02.2007 15:08poka偶 t膮 wersj臋



licznik odwiedzin: 16596388