logo
Starostwo Powiatowe » Struktura organizacyjna starostwa
Referat Administracyjno - Gospodarczy
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y
Referatem kieruje główny specjalista Radomił Belt
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław
tel. 52 35 92 260, 241, 242, 243, 244, 237.
e-mail: ag@inowroclaw.powiat.pl




Do podstawowych zadań Referatu Administracyjno-Gospodarczego należy w szczególności:

1) prowadzenie sekretariatu Członka Zarządu,

2) w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych :

a) zabezpieczenie mienia Starostwa i konserwacja urządzeń i sprzętu,

b) zapewnienie właściwej informacji wizualnej o miejscu i czasie pracy Starostwa, w tym jednostek podległych, mających siedzibę w budynkach Starostwa,

c) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym,

d) prowadzenie rejestru wydatków oraz spraw dotyczących zaangażowania środków finansowych, związanych z obsługą Starostwa,

e) ewidencjonowanie środków trwałych i pozostałego wyposażenia Starostwa oraz zapasów magazynowych, w tym materiałów biurowych, technicznych, artykułów spożywczych, druków, ewidencjonowanie stanów i zmian w środkach trwałych, wartościach niematerialnych i prawnych, naliczanie umorzeń,

f) prowadzenie archiwum zakładowego, w tym wdrażanie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,

g) prowadzenie magazynów Starostwa,

h) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych,

3) w zakresie gospodarowania mieniem:

a) administrowanie budynkami Starostwa,

b) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem właściwego stanu technicznego i sanitarnego budynków i pomieszczeń, w tym zabezpieczenia przeciwpożarowego,

c) nadzór nad gospodarką lokalami mieszkalnymi w Powiecie,

d) opracowywanie projektów umów najmu i użyczenia dotyczących mienia Powiatu,

e) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem powiatowym zasobem mieszkaniowym,

f) inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu zmniejszanie kosztów utrzymania nieruchomości,

g) administrowanie mieniem po zlikwidowanych jednostkach,

h) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu.

4) w zakresie zamówień publicznych:

a) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych dla Starostwa oraz dla jednostek organizacyjnych Powiatu Inowrocławskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych
(z wyłączeniem Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu),

b) prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji przetargowej,

c) opisywanie faktur i rachunków realizowanych w Starostwie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,

d) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Starostwa i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych.


Autor : 
Zredagował(a) : Marta Pietrzak
Data wprowadzenia : 2007-02-19 14:56:38
Data ostatniej modyfikacji : 2016-08-10 13:42:43
Liczba wyświetleń : 917

Redaktor  Data modyfikacji 
Jakub Najdowski  14.12.2018 09:31pokaż tą wersję
Jakub Najdowski  14.12.2018 09:32pokaż tą wersję

Redaktor  Data modyfikacji 
Marta Pietrzak  19.06.2013 12:14pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  07.09.2012 11:08pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  26.10.2011 11:38pokaż tą wersję
Łukasz Smoleń  23.02.2011 14:22pokaż tą wersję
Marta Pietrzak  06.01.2010 08:36pokaż tą wersję
Marta Pietrzak  11.07.2007 14:12pokaż tą wersję
Marta Pietrzak  28.06.2007 09:14pokaż tą wersję
Marta Pietrzak  07.05.2007 08:26pokaż tą wersję
Marta Pietrzak  20.02.2007 09:30pokaż tą wersję
Marta Pietrzak  19.02.2007 14:56pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 17841493
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem