1) prowadzenie sekretariatu Cz艂onka Zarz膮du,
2) w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych :
a) zabezpieczenie mienia Starostwa i konserwacja urz膮dze艅 i sprz臋tu,
b) zapewnienie w艂a艣ciwej informacji wizualnej o miejscu i czasie pracy Starostwa, w tym jednostek podleg艂ych, maj膮cych siedzib臋 w budynkach Starostwa,
c) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zaopatrzeniem materia艂owo-technicznym,
d) prowadzenie rejestru wydatk贸w oraz spraw dotycz膮cych zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych, zwi膮zanych z obs艂ug膮 Starostwa,
e) ewidencjonowanie 艣rodk贸w trwa艂ych i pozosta艂ego wyposa偶enia Starostwa oraz zapas贸w magazynowych, w tym materia艂贸w biurowych, technicznych, artyku艂贸w spo偶ywczych, druk贸w, ewidencjonowanie stan贸w i zmian w 艣rodkach trwa艂ych, warto艣ciach niematerialnych i prawnych, naliczanie umorze艅,
f) prowadzenie archiwum zak艂adowego, w tym wdra偶anie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
g) prowadzenie magazyn贸w Starostwa,
h) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych,
3) w zakresie gospodarowania mieniem:
a) administrowanie budynkami Starostwa,
b) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zabezpieczeniem w艂a艣ciwego stanu technicznego i sanitarnego budynk贸w i pomieszcze艅, w tym zabezpieczenia przeciwpo偶arowego,
c) nadz贸r nad gospodark膮 lokalami mieszkalnymi w Powiecie,
d) opracowywanie projekt贸w um贸w najmu i u偶yczenia dotycz膮cych mienia Powiatu,
e) prowadzenie spraw zwi膮zanych z gospodarowaniem powiatowym zasobem mieszkaniowym,
f) inicjowanie i koordynowanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu zmniejszanie koszt贸w utrzymania nieruchomo艣ci,
g) administrowanie mieniem po zlikwidowanych jednostkach,
h) prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu.
4) w zakresie zam贸wie艅 publicznych:
a) przygotowywanie i przeprowadzanie post臋powa艅 zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych dla Starostwa oraz dla jednostek organizacyjnych Powiatu Inowroc艂awskiego w zakresie rob贸t remontowych i inwestycyjnych
(z wy艂膮czeniem Zarz膮du Dr贸g Powiatowych w Inowroc艂awiu),
b) prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji przetargowej,
c) opisywanie faktur i rachunk贸w realizowanych w Starostwie zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych,
d) wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami organizacyjnymi Starostwa i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych.