1) prowadzenie sekretariatu Wicestaro艣cie Inowroc艂awskiemu, 2) w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych :
a) zabezpieczenie mienia Starostwa i konserwacja urz膮dze艅 i sprz臋tu, b) zapewnienie w艂a艣ciwej informacji wizualnej o miejscu i czasie pracy Starostwa, w tym jednostek podleg艂ych, maj膮cych siedzib臋 w budynkach Starostwa, c) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zaopatrzeniem materia艂owo-technicznym, d) prowadzenie rejestru wydatków oraz spraw dotycz膮cych zaanga偶owania 艣rodków finansowych, zwi膮zanych z obs艂ug膮 Starostwa, e) ewidencjonowanie 艣rodków trwa艂ych i pozosta艂ego wyposa偶enia Starostwa oraz zapasów magazynowych, w tym materia艂ów biurowych, technicznych, artyku艂ów spo偶ywczych, druków, ewidencjonowanie stanów i zmian w 艣rodkach trwa艂ych, warto艣ciach niematerialnych i prawnych, naliczanie umorze艅, f) prowadzenie archiwum zak艂adowego, w tym wdra偶anie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, g) prowadzenie magazynów Starostwa, h) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych,
3) w zakresie gospodarowania mieniem:
a) administrowanie budynkami Starostwa, b) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zabezpieczeniem w艂a艣ciwego stanu technicznego i sanitarnego budynków i pomieszcze艅, w tym zabezpieczenia przeciwpo偶arowego, c) nadzór nad gospodark膮 lokalami mieszkalnymi w Powiecie, d) opracowywanie projektów umów najmu i u偶yczenia dotycz膮cych mienia Powiatu, e) prowadzenie spraw zwi膮zanych z gospodarowaniem powiatowym zasobem mieszkaniowym, f) inicjowanie i koordynowanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu zmniejszanie kosztów utrzymania nieruchomo艣ci, g) administrowanie mieniem po zlikwidowanych jednostkach, h) prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu.
4) w zakresie zamówie艅 publicznych:
a) przygotowywanie i przeprowadzanie post臋powa艅 zgodnie z ustaw膮 Prawo zamówie艅 publicznych dla Starostwa oraz dla jednostek organizacyjnych Powiatu Inowroc艂awskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych (z wy艂膮czeniem Zarz膮du Dróg Powiatowych w Inowroc艂awiu), b) prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji przetargowej, c) opisywanie faktur i rachunków realizowanych w Starostwie zgodnie z ustaw膮 Prawo zamówie艅 publicznych, d) wspó艂praca z innymi komórkami organizacyjnymi Starostwa i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji ustawy Prawo zamówie艅 publicznych.