1.Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych
Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36 -38, woj. kujawsko-pomorskie
Telefon: 052 35 92 174; fax: 052 35 79 733
email: pzeasipo@unet.pl
2. W postępowaniu Zamawiający nie stosuje ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.(Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
3. Przedmiot zamówienia.
Remont dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiana instalacji elektrycznej w łączniku przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu,
ul. Narutowicza 34 - zgodnie z przedmiarem.
Zakres prac :
- pokrycie dachu sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika papą termozgrzewalną, jednowarstwowo (zewnętrzną )o grubości 4,80 mm,
- wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia w łączniku.
CPV - 45310000-3, prace elektryczne 45316000-5
4.Termin wykonania zamówienia: do 31 października 2007 r.
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Dokumenty przetargowe można uzyskać w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
ul. Roosevelta 36-38, IV piętro, pokój 174.
Informacji na temat przedmiotu zamówienia udzielają:
Tadeusz Strzemkowski - specjalista ds. inwestycji i remontów,
Cecylia Bulczyńska - specjalista ds. zamówień publicznych
pok. Nr 174, tel. 052 35-92-174.,
7. Kryteria oceny ofert - najniższa cena.
8. Termin i miejsce składania ofert : do 28.09.2007 r. do godz. 10:00 w pok. Nr 174, IV.p.,
budynek Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.09.2007 r. o godz. 10:15 w pok. Nr 163, IV p.
budynek Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38
10. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki i wymogi określone
w Instrukcji dla Wykonawców.
Instrukcja dla Wykonawców.
1.Informacja o Zamawiającym:
Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych
Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36 -38, woj. kujawsko-pomorskie
Telefon: 052 35 92 174; fax: 052 35 79 733
email: pzeasipo@unet.pl
2. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Tadeusz Strzemkowski - specjalista ds. inwestycji i remontów,
Cecylia Bulczyńska - specjalista ds. zamówień publicznych
pok. Nr 174, tel. 052 35-92-174.,
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w formie pisemnej Zamawiający oraz Wykonawcy mogą składać faxem.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg.
Zamawiający nie stosuje ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.(Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Remont dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiana instalacji elektrycznej w łączniku przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu,
ul. Narutowicza 34 - zgodnie z przedmiarem.
Zakres prac :
- pokrycie dachu sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika papą termozgrzewalną, jednowarstwowo (zewnętrzną )o grubości 4,80 mm,
- wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia w łączniku.
5. Termin wykonania zamówienia - do 31 października 2007 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,
a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
7.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2) wypełniony załącznik nr 1 - formularz "OFERTA" wraz z kosztorysem ofertowym, sporządzonym w oparciu o przedmiar robót,
3) Wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.- załącznik
Nr 2.
8. Sposób przygotowania oferty.
Wszystkie dokumenty oferty powinny być złożone w opakowaniu zamkniętym i opisanym następująco:
Adres Zamawiającego
" Oferta - Remont dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiana instalacji elektrycznej w łączniku przy ZSP Nr 5 w Inowrocławiu".
Adres Wykonawcy
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy złożyć : do 28.09.2007 r. do godz. 10:00 w pok. Nr 174, IV.p.
budynek Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.09.2007 r. o godz. 10:15 w pok. Nr 163, IV p.
budynek Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38
10. Kryteria wyboru ofert - najniższa cena.
Oferta z najniższą ceną uzyska maksymalna ilość punktów a oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
C = (cena oferty najtańszej : cena oferty badanej) x 100.
Uzyskana ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
11. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik Nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców.
Załączniki:
Nr 1 - formularz oferta,
Nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Nr 3 - przedmiar robót
Nr 4 - wzór umowy
Załącznik Nr 1
.........................................
.........................................
........................................
.................................dnia..................... Nazwa i siedziba wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu na wykonanie:
Remontu dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiana instalacji elektrycznej w łączniku przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu,
ul. Narutowicza 34 - zgodnie z przedmiarem.
Oferujemy wykonanie całości zadania za cenę :
........................... zł. + .....................zł. podatku VAT ....... %
Razem : ...........................................zł.
słownie zł. : .................................................................................
1.Udzielamy 3 letniej gwarancji na przedmiot objęty zamówieniem, licząc od dnia
wykonania zamówienia.
4. Termin realizacji do dnia 31 października 2007 r.
Podpisano :
( upoważniony przedstawiciel wykonawcy )
Załącznik nr 3
Nazwa i adres wykonawcy: