logo
Przetargi
Remont dachu budynku sali gimnastycznej w łączniku przy ZSP nr 5



1.Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych

Adres:  88-100  Inowrocław, ul. Roosevelta 36 -38,  woj. kujawsko-pomorskie

Telefon:  052 35 92 174;  fax:  052 35 79 733

email: pzeasipo@unet.pl

2. W postępowaniu Zamawiający nie stosuje ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.(Dz. U. z 2006 r. Nr 164,  poz. 1163 z późn. zm.)

3.  Przedmiot zamówienia.

 Remont dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiana instalacji elektrycznej w łączniku przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu,

ul. Narutowicza  34 -  zgodnie z przedmiarem.

Zakres prac :

- pokrycie dachu sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika papą termozgrzewalną, jednowarstwowo (zewnętrzną )o grubości 4,80 mm,

- wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia w łączniku.

CPV  -  45310000-3, prace elektryczne 45316000-5

                       

4.Termin wykonania zamówienia:  do 31 października 2007 r.

 

5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Dokumenty przetargowe można uzyskać w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

 ul. Roosevelta 36-38, IV piętro, pokój 174.

Informacji na temat przedmiotu zamówienia udzielają:

Tadeusz Strzemkowski - specjalista ds. inwestycji i  remontów,

Cecylia Bulczyńska  -  specjalista ds. zamówień publicznych

pok. Nr 174,  tel. 052  35-92-174.,

7. Kryteria oceny ofert - najniższa cena.

8. Termin i miejsce składania ofert : do 28.09.2007 r. do godz. 10:00 w pok. Nr 174, IV.p.,

budynek Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.09.2007 r. o godz. 10:15 w pok. Nr 163, IV p.

budynek Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38

10. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki i wymogi określone

w Instrukcji dla Wykonawców.

Instrukcja dla Wykonawców.

1.Informacja o Zamawiającym:

Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych

Adres:  88-100  Inowrocław, ul. Roosevelta 36 -38,  woj. kujawsko-pomorskie

Telefon: 052 35 92 174;  fax:  052 35 79 733

email: pzeasipo@unet.pl

2. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

Tadeusz Strzemkowski - specjalista ds. inwestycji i remontów,

Cecylia Bulczyńska  -  specjalista ds. zamówień publicznych

pok. Nr 174,   tel. 052  35-92-174.,

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w formie pisemnej Zamawiający oraz Wykonawcy mogą składać faxem.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg.

Zamawiający nie stosuje ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.(Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).

4. Opis przedmiotu zamówienia:

     Remont dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiana instalacji elektrycznej w łączniku przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu,

ul. Narutowicza  34 -  zgodnie z przedmiarem.

Zakres prac :

- pokrycie dachu sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika papą termozgrzewalną, jednowarstwowo (zewnętrzną )o grubości 4,80 mm,

- wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia w łączniku.

 

5. Termin wykonania zamówienia - do 31 października 2007 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

       2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,

            a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

       3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

            zamówienia,

7.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2)      wypełniony załącznik nr 1 - formularz "OFERTA" wraz z kosztorysem ofertowym, sporządzonym w oparciu o przedmiar robót,

3)      Wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.- załącznik

       Nr 2.

8. Sposób przygotowania oferty.

Wszystkie dokumenty oferty powinny być złożone w opakowaniu zamkniętym i opisanym następująco:

Adres Zamawiającego

" Oferta - Remont dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiana instalacji elektrycznej w łączniku przy ZSP Nr 5 w Inowrocławiu".

                                                                                                          Adres Wykonawcy

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

9. Miejsce oraz termin składania  i  otwarcia ofert.

Oferty należy złożyć : do 28.09.2007 r. do godz. 10:00 w pok. Nr 174, IV.p.

budynek Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.09.2007 r. o godz. 10:15 w pok. Nr 163, IV p.

budynek Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38

10. Kryteria wyboru ofert - najniższa cena.

Oferta z najniższą ceną uzyska maksymalna ilość punktów a oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

C = (cena oferty najtańszej : cena oferty badanej) x 100.

Uzyskana ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku

z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

11. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik  Nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców.

Załączniki:

Nr 1 - formularz oferta,

Nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

Nr 3 - przedmiar robót

Nr 4 - wzór umowy

    Załącznik Nr 1

 .........................................

.........................................

........................................

                                                                                  .................................dnia.....................             Nazwa i siedziba wykonawcy

                                             

 FORMULARZ OFERTOWY

     W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu na wykonanie:

Remontu dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiana instalacji elektrycznej w łączniku przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu,

ul. Narutowicza  34 -  zgodnie z przedmiarem.

Oferujemy wykonanie całości zadania za cenę :

........................... zł. + .....................zł. podatku VAT  .......  %

Razem : ...........................................zł.

słownie zł. : .................................................................................

    

1.Udzielamy 3 letniej gwarancji na przedmiot objęty zamówieniem, licząc od dnia

   wykonania zamówienia.

     

4. Termin realizacji do dnia 31 października 2007 r.

                                        Podpisano :

                                      ( upoważniony przedstawiciel wykonawcy )

 Załącznik nr 3

Nazwa i adres wykonawcy:

 

Imię i nazwisko osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli:

 

Oświadczenie

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie remontu  dachu budynku sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika oraz wymiany instalacji elektrycznej

 w łączniku przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu, ul. Narutowicza  34 -  zgodnie z przedmiarem oświadczam, że:

1)       posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)       posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym  i  osobami  zdolnymi do wykonania  zamówienia,

3)       znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)       nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.PDF185.6 KB POBIERZKosztorys remontowy - zabezpieczenie dachu2007-09-18 13:25:54494
.PDF104.4 KB POBIERZZałącznik nr 4 - wzór umowy2007-09-19 12:34:50448
.DOC36 KB POBIERZInformacja o wyborze oferty2007-10-01 10:15:39450

Autor : Cecylia Bulczyńska
Zredagował(a) : Marta Pietrzak
Data wprowadzenia : 2007-09-18 13:09:34
Data ostatniej modyfikacji : 2007-09-18 13:56:48
Liczba wyświetleń : 2334

Redaktor  Data modyfikacji 
Marta Pietrzak  18.09.2007 13:54pokaż tą wersję
Marta Pietrzak  18.09.2007 13:13pokaż tą wersję
Marta Pietrzak  18.09.2007 13:09pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 18213592
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem