|
1. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu uruchomiło Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, działającą w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym (w formacie XAdES-BES) weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu wydanego przez uprawnionego polskiego wystawcę. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: http://epuap.gov.pl Należy pamiętać, że aby móc skorzystać z tej formy kontaktu z urzędem, należy założyć konto użytkownika na platformie ePUAP - http://epuap.gov.pl , postępując zgodnie z zamieszczonymi w serwisie instrukcjami. Adres skrytki Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu , za pomocą której możliwe jest wnoszenie podań w formie elektronicznej: /starino/skrytka
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii Ogólnej mieszczącej się w budynku Urzędu przy alei Ratuszowej 36-38 II piętro p.
na nośnikach danych:
a) pamięć masowa USB
b) dyskietka 1,44 MB
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Dokumenty muszą być podpisane za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego (weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu)
Akceptowalne formaty załączników to:DOC, RTF, XLS,, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie powinna przekroczyć 3 MB.
|
|