1. Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu oddaje do dyspozycji interesantów nową formę załatwiania spraw za pośrednictwem Internetu. Z pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny (weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu) mogą wnieść pismo w wytypowanej sprawie bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie, o ile przepisy obowiązującego prawa nie stanowią inaczej.
Każdy interesant, chcący przesłać korespondencję do Starostwa przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej musi założyć konto użytkownika.
Konto użytkownika, może zostać utworzone na dwa sposoby:
1. Założenie na portalu e-urząd
http://www.spinowroclaw.cebip.pl
(konto na elektronicznej skrzynce podawczej zostanie założone automatycznie)
2. Założenie konta tylko na elektronicznej skrzynce podawczej
https://esp.cebip.pl/applications/spinowroclaw
(ten typ konta nie pozwala na późniejsze logowanie do portalu e-urząd)
Publicznie dostępny adres elektroniczny przeznaczony do składania podań i wniosków w formie elektronicznej: spinowroclaw@esp.powiat.pl
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii Ogólnej mieszczącej się w budynku Urzędu przy ul. Roosevelta 36+38 II piętro p.
na nośnikach danych:
a) pamięć masowa USB
b) dyskietka 1,44 MB
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Dokumenty muszą być podpisane za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego (weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu)
Akceptowalne formaty załączników to:
DOC, RTF, XLS,, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie powinna przekroczyć 3 MB.