1. Nazwa wydziału: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
2. Nazwa referatu: Referat Geodezji i Kartografii
3. Podstawa prawna: . Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.), . Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 ze zm.), . Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 2 kwietnia 2001 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej, . Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. Nr 37 z dnia 19 lutego 2004 r., poz. 333).
4. Wymagane dokumenty: Pisemny wniosek o dokonanie uzgodnienia dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury podziemnej i naziemnej złożony przez inwestora lub osobę przez niego upoważnioną (projektant).
Wniosek winien określić: . rodzaj i położenie obiektu, . obecny numer działki, . przedmiot uzgodnienia.
Do wniosku należy dołączyć: . kopię prawomocnej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (przy braku planu miejscowego) lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, . plan zagospodarowania terenu na aktualnym podkładzie geodezyjnym (min. 4 egzemplarze), . kopię warunków technicznych podłączenia obiektu do istniejących sieci uzbrojenia terenu, uzyskane od jednostek zarządzających tymi sieciami, . upoważnienie inwestora w przypadku występowania o uzgodnienie przez inny podmiot, . informację o długości sieci/przyłącza.
5. Opłaty: Opłata za dokonane uzgodnienie pobierana jest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. Nr 37 z dnia 19 lutego 2004 r., poz. 333).
Wystawienie faktury następuje po pozytywnym zaopiniowaniu wniosku przez wszystkich członków. Opłatę należy uiścić gotówką w kasie Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu (I piętro, pok. 126) w terminie 7 dni od dnia wystawienia faktury lub przelewem na konto w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury. Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z przerwą półgodzinną od godziny 11.00.
Bank i nr konta: Bank Spółdzielczy w Inowrocławiu 61 8149 0000 0022 6022 2000 0008
6. Termin załatwienia sprawy: . do 14 dni od dnia złożenia wniosku, a w uzasadnionych przypadkach termin może być przedłużony do 30 dni.
7. Jednostka prowadząca sprawę: Powiatowy Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej ul. Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław III piętro, pokój 157, tel. (0 52) 3592149
Nadzór nad prowadzeniem Powiatowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej sprawuje wojewódzki inspektor nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.
8. Dodatkowe informacje: Posiedzenia zespołu odbywają się we wtorki. Dokumentację na posiedzenie zespołu należy dostarczyć do piątku. Treść uzgodnienia wyrażana jest w formie opinii, wydawanej z upoważnienia starosty przez przewodniczącego Zespołu. Uzgodnienie zachowuje ważność przez okres 3 lat od dnia wydania opinii w sprawie uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu. Uzgodnienie traci ważność w przypadku, gdy inwestor albo organy administracji architektoniczno - budowlanej lub nadzoru budowlanego powiadomią zespół o utracie ważności, zmianie lub uchyleniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, zatwierdzeniu projektu budowlanego oraz pozwolenia na budowę.
9. Formularz do pobrania: wniosek PZUDP - WNIOSEK O DOKONANIE UZGODNIENIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W ZAKRESIE URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY PODZIEMNEJ I NAZIEMNEJ
|