聽
Powiat Inowroc艂awski -聽 Powiatowy Zesp贸艂 Ekonomiczno-Administracyjny Szk贸艂 i Plac贸wek O艣wiatowych Adres: 88-100聽 Inowroc艂aw, ul. Roosevelta 36/38 聽
og艂asza przetarg nieograniczony powy偶ej 60.000 euro
聽 pn.„Termomodernizacja budynku M艂odzie偶owego Domu Kultury im. Janusza Korczaka w Inowroc艂awiu, ul. N.M.P. nr 14-16” 聽
Adres strony internetowej, na kt贸rej zamieszczona jest聽 specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia:聽 www.bip.inowroclaw.powiat.pl Telefon: 052 35 92 174;聽 fax:聽 052 35 79 733 Og艂oszenie o zam贸wieniu opublikowano w BZP Nr 30, poz. 11867 z 7.02.2007 r. 聽
Opis przedmiotu zam贸wienia – zakres聽 : -聽聽聽聽聽聽聽聽 izolacja stropadach贸w wentylowanych metod膮 wdmuchiwania granulat贸w, -聽聽聽聽聽聽聽聽 izolacja stropodach贸w pe艂nych w systemie dwuwarstwowym zamkni臋tym z we艂ny mineralnej, -聽聽聽聽聽聽聽聽 wymiana stolarki okiennej na PCV, -聽聽聽聽聽聽聽聽 roboty murarskie w tym cz臋艣ciowe zamurowanie otwor贸w okiennych, -聽聽聽聽聽聽聽聽 ocieplenie 艣cian zewn臋trznych. -聽聽聽聽聽聽聽聽 malowanie 艣cian zewn臋trznych farb膮 silikonow膮 zgodnie z przedstawion膮 w projekcie 聽聽聽聽 wykonawczym kolorystyk膮 – pr贸bki kolor贸w. -聽 聽聽istniej膮c膮 instalacj臋 odgromow膮 w cz臋艣ci A,A i cz臋艣ci B zwin膮膰 i wykorzysta膰 pr臋t do ponownego monta偶u a pozosta艂膮 instalacj臋 odgromow膮 wykona膰 jako now膮 , dokona膰 naprawy uziomu nr 8. 聽
Miejsce wykonywania聽 - Inowroc艂aw, ul. N.M.P. nr 14-16 聽
CPV聽 –聽 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.26.12.10-9, 45.26.14.10-1 聽
Termin realizacji zam贸wienia:聽 do聽 30 czerwca 2007 r. 聽
Opis warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu: W post臋powaniu mog膮 bra膰 udzia艂 Wykonawcy, kt贸rzy: 1)聽聽聽聽聽 posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, 2)聽聽聽聽聽 posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz dysponuj膮 potencja艂em technicznym, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, a)聽聽聽聽聽 osoba kieruj膮ca wykonaniem zam贸wienia posiada uprawnienia budowlane w specjalno艣ci konstrukcyjno- budowlanej, b)聽聽聽聽聽 wyka偶膮 i udokumentuj膮, 偶e w okresie ostatnich pi臋ciu lat przed wszcz臋ciem post臋powania, a je偶eli okres dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy – w tym okresie wykonali roboty budowlane, odpowiadaj膮ce swoim rodzajem i warto艣ci膮 robotom budowlanym stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia, 聽聽聽聽聽聽 3)聽 znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 zam贸wienia, w tym wzgl臋dzie: a) posiadaj膮 艣rodki finansowe lub zdolno艣膰 kredytow膮聽 - nie mniej ni偶 120.000,00 z艂., b) s膮 ubezpieczeni od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci , 聽聽聽聽聽聽聽 4) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
聽聽聽 聽聽聽聽聽聽 Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu. 聽 Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w na podstawie z艂o偶onych do oferty przez Wykonawc臋 dokument贸w i o艣wiadcze艅. Ocena spe艂nienia warunk贸w b臋dzie dokonywana na zasadzie: spe艂nia / nie spe艂nia. 聽
Informacja o o艣wiadczeniach i dokumentach, jakie maj膮 dostarczy膰 wykonawcy w celu potwierdzenia spe艂niania warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu. 聽
Na potwierdzenie spe艂nienia warunk贸w Zamawiaj膮cy wymaga z艂o偶enia do oferty nast臋puj膮cych o艣wiadcze艅 i dokument贸w: 1. Aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualne za艣wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawione nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, 2. Aktualne za艣wiadczenia w艂a艣ciwego naczelnika Urz臋du Skarbowego oraz w艂a艣ciwego oddzia艂u Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego potwierdzaj膮ce odpowiednio, 偶e wykonawca nie zalega z op艂acaniem podatk贸w, op艂at oraz sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo艂eczne, lub za艣wiadcze艅, 偶e uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci, lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu - wystawione nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego聽 w zakresie okre艣lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania oferty. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre艣lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 5. Kopia uprawnie艅 budowlanych osoby kieruj膮cej wykonaniem (kierownika rob贸t) w specjalno艣ci konstrukcyjno – budowlanej. 5. Wykaz wykonanych聽 rob贸t budowlanych w okresie ostatnich pi臋ciu lat聽 przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy - w tym okresie, odpowiadaj膮cych swoim rodzajem i warto艣ci膮 robotom budowlanym stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w聽 potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie 6. Informacja banku lub sp贸艂dzielczej kasy oszcz臋dno艣ciowo - kredytowej, w kt贸rych wykonawca posiada rachunek,聽 potwierdzaj膮cej wysoko艣膰聽 posiadanych 艣rodk贸w finansowych lub zdolno艣膰 kredytow膮 wykonawcy w wysoko艣ci聽 nie mniej ni偶聽 120.000,00 z艂,聽聽 wystawionej nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 7.聽 Polisa lub inny dokument聽 potwierdzaj膮cy, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci. 8.聽 O艣wiadczenie, 偶e Wykonawca spe艂nia warunki udzia艂u w post臋powaniu okre艣lone聽 w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. 9. O艣wiadczenie, 偶e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zam贸wie艅. 10. Dow贸d wniesienia wadium. 聽
Kryteria wyboru ofert: 聽
cena聽 wykonania przedmiotu zam贸wienia聽聽聽 „C”聽聽聽 -聽聽聽 100 % 聽
Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. Nie przewiduje si臋 dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiaj膮cy nie przewiduje dokonywania zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych, o kt贸rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. 聽
Wadium – 12.000 PLN聽
Termin聽 zwi膮zania聽 ofert膮 – 30 dni. 聽
Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na odebra膰 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu IV pi臋tro, pok. 174 w godz. 8.00 – 13.00. Op艂ata za SIWZ -聽 50,00 PLN Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiaj膮cy w terminie 5 dni przeka偶e SIWZ po wp艂acie 50,00 PLN na rachunek聽 zamawiaj膮cego Nr聽 91 8149 0000 0022 6110 2000 0003 prowadzony przez Bank Sp贸艂dzielczy w Inowroc艂awiu, ul. Solankowa聽 lub za zaliczeniem pocztowym. 聽
Oferty nale偶y sk艂ada膰 do 5 marca 2007 r. r. do godz. 10.00 w pok. 174, IV pi臋tro budynku Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu, ul. Roosevelta 36/38. 聽
Otwarcie ofert nast膮pi 5 marca 2007 r. o godz. 10.15聽 w pok. 164, IV pi臋tro budynku Starostwa Powiatowego w Inowroc艂awiu, ul. Roosevelta 36/38 聽
Osoby uprawnione do kontakt贸w z wykonawcami: w sprawach merytorycznych: - Tadeusz Strzemkowski – specjalista ds. remont贸w i inwestycji ,聽 tel.聽 052 35 92 174, w sprawach proceduralnych: - Cecylia Bulczy艅ska聽聽聽 - specjalista ds. zam贸wie艅 publicznych,聽 tel. 052聽 35 92 174 |