Wydanie legitymacji osoby niepe艂nosprawnej
Powiatowy Zespó艂 ds. Orzekania o Niepe艂nosprawno艣ci wydaje osobom niepe艂nosprawnym legitymacje uprawniaj膮ce do ulg i uprawnie艅 wg odr臋bnych przepisów, na podstawie z艂o偶onego wniosku.
Wymagane dokumenty:
Do wniosku nale偶y do艂膮czy膰 orzeczenia i jedn膮 fotografi臋 (dla osób powy偶ej 16 roku 偶ycia). Wydanie legitymacji dla dziecka nie wymaga fotografii.
Op艂aty:
Wydanie legitymacji wolne jest od op艂at.
Jednostka prowadz膮ca spraw臋:
Powiatowy Zespó艂 ds. Orzekania o Niepe艂nosprawno艣ci w Inowroc艂awiu 88-101 Inowroc艂aw 3 ul. M膮tewska 17, tel. (0-52) 35 92 251, (052) 35 92 252
Interesanci przyjmowani s膮 od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz: 7.30-15.30
UWAGA: Osoba legitymuj膮ca si臋 dowodem osobistym, który nie zawiera informacji o miejscu zameldowania, sk艂adaj膮ca do powiatowego zespo艂u do spraw orzekania o niepe艂nosprawno艣ci wniosek o wydanie orzeczenia o niepelnosprawno艣ci, stopniu niepe艂nosprawno艣ci zobowi膮zana jest dla celów dowodowych do艂膮czy膰 do wniosku o艣wiadczenie o miejscu pobytu sta艂ego.
W przypadku osób nieposiadaj膮cych sta艂ego lub czasowego meldunku, o艣wiadczenie osoby zainteresowanej o celu i terminie pobytu na terenie obj臋tym dzia艂aniem Zespo艂u.
Wzór wniosku oraz o艣wiadczenia znajduje si臋 w poni偶szych za艂膮cznikach do pobrania.
|