Do podstawowych zada艅 Wydzia艂u Administracyjno - Gospodarczego nale偶y w szczeg贸lno艣ci : 1. W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych : 1) obs艂uga sekretariatu Starosty i Wicestarosty, posiedze艅 Rady Powiatu, narad, spotka艅 itp., 2) prowadzenie i obs艂uga centrali telefonicznej, 艂膮czno艣ci faksowej, alarmowej, zabezpieczenie us艂ug kserograficznych, 3) gospodarowanie taborem samochodowym, 4) zabezpieczenie mienia Starostwa i konserwacja urz膮dze艅 i sprz臋tu, 5) zapewnienie w艂a艣ciwej informacji wizualnej o miejscu i czasie pracy Starostwa w tym jednostek podleg艂ych, maj膮cych siedzib臋 w budynkach Starostwa, 6) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zaopatrzeniem materia艂owo-technicznym, 7) prowadzenie rejestru wydatk贸w oraz spraw dotycz膮cych zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych, zwi膮zanych z obs艂ug膮 Starostwa, 8) ewidencjonowanie 艣rodk贸w trwa艂ych i pozosta艂ego wyposa偶enia Starostwa oraz zapas贸w magazynowych, w tym materia艂贸w biurowych, technicznych, artyku艂贸w spo偶ywczych, druk贸w, ewidencjonowanie stan贸w i zmian w 艣rodkach trwa艂ych, warto艣ciach niematerialnych i prawnych, naliczanie umorze艅, 9) prowadzenie archiwum zak艂adowego, w tym wdra偶anie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, 10) prowadzenie magazyn贸w Starostwa, 11) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych, 12) prowadzenie biblioteki zak艂adowej. 2. W zakresie gospodarowania mieniem: 1) administrowanie budynkami Starostwa, 2) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zabezpieczeniem w艂a艣ciwego stanu technicznego i sanitarnego budynk贸w i pomieszcze艅, w tym zabezpieczenia przeciwpo偶arowego, 3) nadz贸r nad gospodark膮 lokalami mieszkalnymi w powiecie, 4) opracowywanie projekt贸w um贸w najmu i u偶yczenia dotycz膮cych mienia powiatu, 5) prowadzenie spraw zwi膮zanych z rozliczaniem ponoszonych koszt贸w w obiektach budowlanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Inowroc艂awskiego, 6) inicjowanie i koordynowanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu zmniejszanie koszt贸w utrzymania nieruchomo艣ci, 7) administrowanie mieniem po zlikwidowanych jednostkach, 8) prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem mienia powiatu.
|