logo
Starostwo Powiatowe » Struktura organizacyjna starostwa
Wydzia艂 Administracyjno - Gospodarczy
A R T Y K U 艁   A R C H I W A L N Y
Naczelnik Wydzia艂u Janusz Kiszka
ul. M膮tewska 17
88-100 Inowroc艂aw
tel. 52 35 92 240, 241, 242, 243


Do podstawowych zada艅 Wydzia艂u Administracyjno - Gospodarczego nale偶y w szczeg贸lno艣ci :

 

I. W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych :

  1. obs艂uga posiedze艅 Rady Powiatu, narad, spotka艅 itp.,
  2. prowadzenie i obs艂uga centrali telefonicznej, 艂膮czno艣ci faksowej, alarmowej, zabezpieczenie us艂ug kserograficznych,
  3. gospodarowanie taborem samochodowym,
  4. zabezpieczenie mienia Starostwa i konserwacja urz膮dze艅 i sprz臋tu,
  5. zapewnienie w艂a艣ciwej informacji wizualnej o miejscu i czasie pracy Starostwa w tym jednostek podleg艂ych, maj膮cych siedzib臋 w budynkach Starostwa,
  6. prowadzenie spraw zwi膮zanych z zaopatrzeniem materia艂owo-technicznym,
  7. prowadzenie rejestru wydatk贸w oraz spraw dotycz膮cych zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych, zwi膮zanych z obs艂ug膮 Starostwa,
  8. ewidencjonowanie 艣rodk贸w trwa艂ych i pozosta艂ego wyposa偶enia Starostwa, ewidencjonowanie zmian w 艣rodkach trwa艂ych, warto艣ciach niematerialnych i prawnych, naliczanie umorze艅,
  9. prowadzenie archiwum zak艂adowego
  10. prowadzenie magazyn贸w Starostwa,
  11. prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych,
  12. prowadzenie spraw zwi膮zanych z utrzymaniem czysto艣ci w budynkach Starostwa,聽 w tym nadzorowanie pracy sprz膮taczek,
  13. prowadzenie kart ewidencji 艣rodk贸w ochrony BHP wydanych pracownikom Starostwa,
  14. prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentacji s艂u偶bowej dla wydzia艂贸w Starostwa聽 i jednostek podleg艂ych pomi臋dzy siedzib膮 Starostwa przy ul. Roosevelta 36-38 a siedzib膮 przy ul. M膮tewskiej 17.
II. W zakresie gospodarowania mieniem:
  1. administrowanie budynkami Starostwa,
  2. prowadzenie spraw zwi膮zanych z zabezpieczeniem w艂a艣ciwego stanu technicznego i sanitarnego budynk贸w i pomieszcze艅, w tym zabezpieczenia przeciwpo偶arowego,
  3. nadz贸r nad gospodark膮 lokalami mieszkalnymi w powiecie,
  4. opracowywanie projekt贸w um贸w najmu i u偶yczenia dotycz膮cych mienia powiatu,
  5. prowadzenie spraw zwi膮zanych z rozliczaniem ponoszonych koszt贸w w obiektach budowlanych przed jednostki organizacyjne Powiatu Inowroc艂awskiego,
  6. inicjowanie i koordynowanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu zmniejszanie koszt贸w utrzymania nieruchomo艣ci,
  7. administrowanie mieniem po zlikwidowanych jednostkach,
  8. prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem mienia powiatu.

 

 

Autor : 
Zredagowa艂(a) : 艁ukasz Smole艅
Data wprowadzenia : 2007-02-19 14:48:13
Data ostatniej modyfikacji : 2010-01-25 10:38:10
Liczba wy艣wietle艅 : 994

Redaktor  Data modyfikacji 
Marta Pietrzak  19.01.2011 09:18poka偶 t膮 wersj臋
艁ukasz Smole艅  23.02.2011 14:08poka偶 t膮 wersj臋
艁ukasz Smole艅  26.10.2011 11:33poka偶 t膮 wersj臋
艁ukasz Smole艅  07.09.2012 11:06poka偶 t膮 wersj臋

Redaktor  Data modyfikacji 
艁ukasz Smole艅  06.01.2010 08:37poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  17.06.2009 11:21poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  20.02.2007 10:17poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  19.02.2007 14:49poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  19.02.2007 14:48poka偶 t膮 wersj臋



licznik odwiedzin: 16562010