logo
Starostwo Powiatowe » Struktura organizacyjna starostwa
Wydzia艂 Bud偶etowo - Finansowy
A R T Y K U 艁   A R C H I W A L N Y
Naczelnik Wydzia艂u, G艂贸wna Ksi臋gowa Bogumi艂a Gi偶a ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38
88-100 Inowroc艂aw
tel. 52 35 92 121
I pi臋tro p. 122
e-mail: skarbnik@inowroclaw.powiat.pl


Do podstawowych zada艅 Wydzia艂u Bud偶etowo-Finansowego nale偶y  w szczeg贸lno艣ci :

1. W zakresie obs艂ugi bud偶etu powiatu :

1) opracowywanie projektu bud偶etu powiatu oraz dokonywanie analiz,

2) nadzorowanie prawid艂owo艣ci opracowania i zatwierdzanie plan贸w finansowych jednostek powiatowych,

3) nadz贸r nad przestrzeganiem dyscypliny finans贸w publicznych,

 

4) opracowywanie projekt贸w uchwa艂 Zarz膮du Powiatu oraz Rady Powiatu dotycz膮cych bud偶etu powiatu,

5) sporz膮dzanie zbiorczych sprawozda艅,

6) analizowanie wykonania bud偶etu za okresy sprawozdawcze,

7) prowadzenie ksi臋gowo艣ci syntetycznej i analitycznej dochod贸w i wydatk贸w powiatu, zgodnie z przepisami o rachunkowo艣ci i ustaw膮 o finansach publicznych,

8) dystrybucja 艣rodk贸w na konta poszczeg贸lnych jednostek powiatu, zgodnie z zatwierdzonym przez Zarz膮d Powiatu harmonogramem, 

9) bie偶膮ca wsp贸艂praca z bankiem obs艂uguj膮cym bud偶et powiatu.

 2. W zakresie zada艅 finansowo - ksi臋gowej obs艂ugi Starostwa :

1) planowanie oraz nadzorowanie realizacji bud偶etu Starostwa,

2) opracowywanie plan贸w finansowych oraz ich zmian,

3) prowadzenie ewidencji ksi臋gowej ( syntetycznej i analitycznej ) zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,

4) sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cych sprawozda艅,

5) prowadzenie obs艂ugi kasowej Starostwa, przestrzeganie zasad rozlicze艅 

 pieni臋偶nych i ochrony warto艣ci pieni臋偶nych,

6) nadz贸r nad planowaniem wydatk贸w osobowych Starostwa,

7) prowadzenie dokumentacji p艂acowej i 艣wiadcze艅 z ubezpiecze艅 spo艂ecznych,

8) windykacja nale偶no艣ci,

9) wsp贸艂dzia艂anie z bankami, organami skarbowymi, zak艂adem ubezpiecze艅,

10) opracowywanie projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych, dotycz膮cych zasad

 rachunkowo艣ci w jednostce, a zw艂aszcza: zak艂adowego planu kont, obiegu dokument贸w i ich kontroli, archiwizowania dowod贸w ksi臋gowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor : 
Zredagowa艂(a) : Marta Pietrzak
Data wprowadzenia : 2006-12-21 11:20:14
Data ostatniej modyfikacji : 2011-02-23 14:12:37
Liczba wy艣wietle艅 : 928

Redaktor  Data modyfikacji 
艁ukasz Smole艅  23.02.2011 14:25poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  26.10.2011 09:03poka偶 t膮 wersj臋
艁ukasz Smole艅  22.02.2012 12:07poka偶 t膮 wersj臋
艁ukasz Smole艅  07.09.2012 10:13poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  07.09.2012 10:15poka偶 t膮 wersj臋
Jakub Najdowski  01.07.2013 13:27poka偶 t膮 wersj臋
Jakub Najdowski  02.02.2016 14:22poka偶 t膮 wersj臋

Redaktor  Data modyfikacji 
Marta Pietrzak  19.01.2011 09:37poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  06.01.2010 08:54poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  18.06.2007 13:22poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  20.04.2007 12:43poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  20.02.2007 10:10poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  19.02.2007 14:57poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  19.02.2007 14:50poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  21.12.2006 11:20poka偶 t膮 wersj臋



licznik odwiedzin: 16596017