Do podstawowych zada艅 Wydzia艂u Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich nale偶y w szczeg贸lno艣ci : 聽 聽 1. W zakresie spraw organizacyjnych i og贸lnych:
聽 1)聽聽聽聽聽聽 opracowywanie projektu Statutu Powiatu i jego nowelizacji, 聽 2)聽聽聽聽聽聽 opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego i kontrola jego realizacji, 聽 3)聽聽聽聽聽聽 obs艂uga posiedze艅 Zarz膮du, 聽 4)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie聽 Kancelarii og贸lnej, 聽 5)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie rejestru skarg i wniosk贸w, opracowywanie analiz,聽 przyjmowanie interesant贸w zg艂aszaj膮cych skargi i wnioski oraz organizowanie kontakt贸w ze Starost膮 i Wicestarost膮, 聽 6)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie zbioru spraw powierzonych innym jednostkom聽 na podstawie porozumie艅, 聽 7)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie rejestr贸w zawartych um贸w i porozumie艅, zarz膮dze艅 Starosty oraz uchwa艂 Zarz膮du, 聽 8)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie rejestru upowa偶nie艅 do za艂atwiania spraw w imieniu Starosty, 聽 9)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie rejestru kontroli zewn臋trznych. 聽 2.聽 W zakresie spraw obywatelskich: 聽
1)聽聽聽聽聽聽 wykonywanie zada艅 z zakresu sprawowania nadzoru nad dzia艂alno艣ci膮 stowarzysze艅 i fundacji, 聽
2)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie Biura Paszportowego, 聽 3)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie spraw zwi膮zanych z wyborami. 聽 聽 3.聽 W zakresie聽 obs艂ugi聽聽 administracyjnej聽 skarg聽 i聽 wniosk贸w聽 wp艂ywaj膮cych聽聽聽聽聽聽聽 do Starostwa, a w szczeg贸lno艣ci: 聽 1)聽聽聽聽聽聽 czuwanie nad terminowym rozpatrywaniem skarg i wniosk贸w聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 oraz udzielaniem odpowiedzi, w trybie i na zasadach okre艣lonych聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 w przepisach post臋powania administracyjnego, 聽 2)聽聽聽聽聽聽 udzielanie osobom zg艂aszaj膮cym si臋 w sprawach skarg i wniosk贸w niezb臋dnych informacji o toku za艂atwienia sprawy, kierowanie聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 ich do w艂a艣ciwego wydzia艂u lub zorganizowanie przyj臋cia przez聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 naczelnika w艂a艣ciwego wydzia艂u, Starost臋, Wicestarost臋 lub cz艂onka Zarz膮du, 聽 3)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie kontroli przyjmowania, ewidencjonowania i rozpatrywania skarg i wniosk贸w w wydzia艂ach, 聽 4)聽聽聽聽聽聽 opracowywanie okresowych analiz rozpatrywanych i za艂atwianych skarg聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 i wniosk贸w. 聽 聽 1.聽聽聽聽聽聽聽 W zakresie obs艂ugi informatycznej Starostwa: 聽 1)聽聽聽聽聽聽 kierowanie procesem informatyzacji Starostwa, 聽 2)聽聽聽聽聽聽 administrowanie i pe艂nienie nadzoru nad sieci膮 komputerow膮, 聽 3)聽聽聽聽聽聽 obs艂uga techniczna sprz臋tu komputerowego, nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem oprogramowania, 聽 4)聽聽聽聽聽聽 podejmowanie innowacyjnych dzia艂a艅 w zakresie wdra偶ania nowoczesnych technik pracy biurowej oraz obs艂ugi interesant贸w, 聽 5)聽聽聽聽聽聽 wsp贸艂dzia艂anie z pe艂nomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 w zakresie realizacji zadania dotycz膮cego zg艂aszania zbior贸w danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, 聽 6)聽聽聽聽聽聽 organizowanie szkole艅 z zakresu informatyki dla pracownik贸w Starostwa. 聽 5. W zakresie dzia艂a艅 Pe艂nomocnika ds. Spo艂ecze艅stwa Informacyjnego: 聽
1)聽聽聽聽聽聽 przekazywanie wiedzy na temat potrzeby, zasad tworzenia i funkcjonowania spo艂ecze艅stwa informacyjnego, 聽
2)聽聽聽聽聽聽 prowadzenie wsp贸lnej i skorelowanej polityki informacyjnej na szczeblu samorz膮du, 聽
3)聽聽聽聽聽聽 wsp贸艂praca z organizacjami typu NGO i innymi podmiotami spo艂ecznymi聽聽聽 w realizacji wsp贸lnych projekt贸w dzia艂aj膮cych na rzecz spo艂ecze艅stwa informacyjnego. 聽 6. Wsp贸艂dzia艂anie z Wydzia艂em Edukacji, Kultury, Sportu i Zdrowia 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽w realizacji przepis贸w o dzia艂alno艣ci po偶ytku publicznego i o wolontariacie.
聽
聽
聽
|